آپدیت هواوی P50 Pro با ویژگی Task Center در دسترس قرار گرفت

هواوی پس از تحریم توسط ایالات متحده آمریکا، تصمیم گرفت تا بیشتر در ارائه قابلیت‌های نرم افزاری اختصاصی تمرکز کند. حال، آپدیت جدید هواوی P50 Pro در دسترس کاربران قرار گرفته است. این آپدیت، ویژگی مدیریت میان دستگاهی Task Center را اضافه می‌کند.

آپدیت جدید هواوی P50 Pro با ویژگی Task Center ارائه شد

هواوی P50 و P50 Pro چند ماه قبل رونمایی شدند. این گوشی‌ها، در دو نسخه Snapdragon 888 و Kirin 9000 از راه رسیدند.

هواوی پی ۵۰ و پی ۵۰ پرو رسما معرفی شدند: پرچمدارانی با دوربین قدرتمند اما تماماً 4G

اکنون Huawei Central از آپدیت هواوی P50 Pro صحبت به میان آورده است. هواوی در حال قرار دادن ویژگی‌های جدیدی در دسترس کاربران این گوشی است. این ویژگی‌ها، از طریق به روزرسانی جدید HarmonyOS نسخه ٢.٠.٠.٢٠۶ اضافه می‌شوند. حجم بارگیری آن نیز برابر با ۶٠٩ مگابایت است. هواوی ویژگی مدیریت Task Center را به ارمغان آورده است. هواوی این قابلیت را در مراسم رونمایی HarmonyOS معرفی کرد. همان طور که از نام این قابلیت پیداست، به وسیله آن می‌توان کارها و عملیات مختلف موجود در دستگاه را از یک دستگاه دیگر مدیریت کرد.

خب، این قابلیت دقیقاً به چه دردی می‌خورد و کارایی آن چیست؟ بگذارید که یک مثال بزنیم. تصور کنید که می‌خواهید یک برنامه یا بازی را از طریق تبلت خود اجرا کنید اما آن را تنها روی گوشی خود نصب کرده‌اید. به وسیله Task Center، شما توانایی اجرا و استفاده اپلیکیشن مورد نظر خود را بر روی تبلت خواهید داشت. این ویژگی، واقعاً کاربردی است.

اگر شما می‌خواهید این کار را انجام دهید، تنها کافیست از Task Center استفاده کنید و در منوی Task Manager، برنامه‌های مد نظر خود را مدیریت کنید. در نهایت، برنامه مورد نظر خود را به عنوان مثال برای اجرا در تبلت انتخاب کنید. البته باید بگوییم که کاربر ابتدا می‌بایست تبلت را به وسیله هات اسپات از گوشی (اتصال به وای فای از طریق تبلت) متصل کند و از Huawei ID نیز برخوردار باشد. شما می‌توانید بسیاری از کارهای خود را با Task Center و بدون نیاز به نصب برنامه اضافی انجام دهید.

در نهایت، نوبت به دیگر جزئیات آپدیت هواوی P50 Pro می‌رسد. در این به روزرسانی، یک سرویس خودکار برای تغییرات ویجت و سرویس‌های موجود در گوشی به ارمغان آمده است. کیبورد اختصاصی هوتوی با نام Celia Keyboard هم در این به روزرسانی قابل دسترسی است. در نهایت، بهبودهایی در تجربه کاربری دوربین این گوشی صورت گرفته است. شایان ذکر است که این به روزرسانی، تنها در چین منتشر شده است.

نظر شما در مورد آپدیت جدید این گوشی چیست؟ آیا Task Center برای شما کاربردی است؟

نوشته آپدیت هواوی P50 Pro با ویژگی Task Center در دسترس قرار گرفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code