میزو 18x با Snapdragon 870 و ٧ گیگابایت رم مجازی رسماً رونمایی شد
1 min read

میزو 18x با Snapdragon 870 و ٧ گیگابایت رم مجازی رسماً رونمایی شد

میزو امروز یک مراسم بزرگ را در کشور مادری خود، یعنی چین برگزار کرد. در این مراسم، از سه گوشی جدید پرده برداری شد. میزو 18x، گوشی مقرون به صرفه اما قدرتمندی است که این کمپانی به تازگی معرفی کرده است. اما مشخصات فنی و قیمت این محصول از چه قرار است؟

مشخصات فنی و قیمت میزو 18x

میزو امروز از دو گوشی Meizu 18s و Meizu 18s Pro رونمایی کرد. گوشی‌های جدید میزو، پرچمداران این کمپانی هستند.

میزو 18s Pro و میزو 18s با تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس رونمایی شدند

به گزارش توییتری با نام Ankit، میزو در کنار دو گوشی قدرتمندتر خود نیز یک گوشی ارزان‌تر را معرفی کرده است. این گوشی ارزان قیمت‌تر میزو، در واقع Meziu 18x نام دارد. نوبت آن رسیده است تا نگاهی به مشخصات فنی Meizu 18x داشته باشیم.

این گوشی از نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ بهره ور است. پشتیبانی از محتوای +HDR10 و بیشینه نوری ٧٠٠ نیتی، از دیگر مشخصات آن هستند. رفرش ریت و نرخ حساسیت لمسی این گوشی به ترتیب برابر با ١٢٠ و ٣۶٠ هرتز می‌باشد. حسگر تشخیص اثرانگشت Meizu 18X، درون نمایشگر آن جای خوش کرده است. مغز متفکر گوشی نسبتاً ارزان میزو، Snapdragon 870 است.

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

میزو مانند دو گوشی جدیدی که رونمایی کرده است، در این گوشی نیز از اندروید ١١ و رابط کاربری اختصاصی Fyme 9.2 استفاده کرده است. ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ در نسخه‌های مختلف Meizu 18x موجود است. در مقابل، ٧ گیگابایت حافظه رم مجازی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی موجود در این گوشی، سه گانه است و از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، به عبارتی همان ISOCELL GW3 سامسونگ است. حفره نمایشگر مرکزی در این گوشی، پذیرای دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی است. یک نکته جذاب که در این گوشی وجود دارد، مربوط به حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن است. به طوری که در رنگ سفید این گوشی، حاشیه‌ها نیز سفید رنگ هستند که در بین موبایل‌های امروزی کم نظیر است.

باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. شارژر میزو 18x، توان ٣٠ داشته و همراه با جعبه گوشی عرضه می‌شود. بلوتوث نسخه ۵.٢، درگاه Type-C و NFC باقی مشخصات این گوشی هستند. میزو گوشی مقرون به صرفه‌تر خود را در سه رنگ روانه بازار می‌کند. وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب ١٨٩ گرم و ٨ میلی متر است. خب، قیمت این گوشی به چه صورت است؟ با نگاهی به لیست قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی، می‌توان از این موضوع مطلع شد:

– نسخه ٨/١٢٨ گيگابايتی: ٢,۵٩٩ یوان (معادل ۴٠٢ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٧٩٩ یوان (معادل ۴٣٣ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٩٩٩ یوان (معادل ۴۶۴ دلار آمریکا)

قیمت Meizu 18x

نظر شما در مورد قابلیت‌های Meizu 18x چیست؟ آیا مشخصات و ارزش خرید آن در حد انتظارات شما هستند؟

نوشته میزو 18x با Snapdragon 870 و ٧ گیگابایت رم مجازی رسماً رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code