رندر Realme Narzo 50i پیش از معرفی رسمی در ٢ مهر منتشر شد
1 min read

رندر Realme Narzo 50i پیش از معرفی رسمی در ٢ مهر منتشر شد

کمپانی ریلمی گوشی‌های اقتصادی زیادی را تحت سری Narzo خود روانه بازار کرده است. چینی‌ها به زودی از سری Narzo 50 رونمایی خواهند کرد. اخیراً رندر گوشی Realme Narzo 50i فاش شده است. این گوشی، قرار است به عنوان دستگاه مقرون به صرفه جدید ریلمی معرفی می‌شود.

رندر Realme Narzo 50i چشم اندازی از طراحی قاب پشتی این گوشی به ما می‌دهد

ما رندر Realme Narzo 50A را در ترنجی تماشا کرده بودیم. طراحی این گوشی، تا حدودی عجیب و کم نظیرتر بود.

رندر ریلمی Narzo 50A منتشر شد: طراحی عجیب و غریب!

اکنون Mysmartprice گزارش می‌دهد که ریلمی قصد دارد در انتهای همین هفته، یک رویداد جدید را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار کند. این رویداد، به زودی و در تاریخ ٢۴ سپتامبر (٢ مهر) برگزار می‌گردد. ریلمی، قرار است در این رویداد از محصولات مختلفی از قبیل تلویزیون هوشمند Smart TV Neo، مچ بند Realme Band 2 و گوشی‌های جدید سری Realme Narzo در هند پرده برداری کند.

بر اساس شایعات موثّق، ریلمی در نظر دارد تا از دو گوشی Narzo 50A و Narzo 50i در این مراسم رونمایی کند. اما شاید رونمایی از Narzo 50 و Narzo 50 Pro به تعویق افتاده باشد و شاهد معرفی این دو محصول نباشیم. امروز و پیش از برگزاری رویداد جدید ریلمی، مجموعه 91Mobiles اقدام به انتشار رندر Realme Narzo 50i کرده است. این رندر، نگاه اولیه‌ای از طراحی نمای پشتی گوشی اقتصادی Narzo 50i را در اختیار ما می‌گذارد.

در ابتدا، این رندر به ما قاب پشتی گوشی جدید ریلمی را نمایش می‌دهد. با نگاهی به رندر Realme Narzo 50i، می‌توان ماژول دوربین مستطیلی شکل آن با سنسور تکی را مشاهده کرد. در زیر این ماژول دوربین، لوگوی Narzo توجهات را به خود جلب می‌کند. فلش LED و عبارت AI Camera نیز در این بین قابل مشاهده هستند. این رندر، گوشی اقتصادی جدید ریلمی را در رنگ سبز نشان می‌دهد. رنگ بندی این گوشی، دارای یک دوگانگی است که به آن جلوه‌ای جذاب‌تر را بخشیده است. در قاب جلویی هم از ناچ قطره‌ای استفاده شده است.

گفتنی است که ریلمی تصمیم گرفته است تا اسپیکر مونوی این گوشی را در قاب پشتی آن واقع کند. در مقابل، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C در این گوشی حضور دارند. هم اکنون، مشخصات Narzo 50i در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما در همین حین برخی منابع هستند که ادعا می‌کنند Realme Narzo 50i ممکن است مجهز به نمایشگری از نوع IPS LCD با وضوح +HD و تراشه مدیاتک باشد.

با استناد به برخی گزارشات، گفته می‌شود که Narzo 50i ارزان‌ترین گوشی سری Narzo خواهد بود. پیش‌تر، این عنوان در اختیار گوشی Narzo 20A با برچسب قیمتی ٨,۴٩٩ روپیه‌ای (معادل ١١۶ دلار آمریکا) بود.

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟ طراحی این گوشی اقتصادی چطور است؟ فکر می‌کنید قیمت آن در چه بازه‌ای باشد؟

نوشته رندر Realme Narzo 50i پیش از معرفی رسمی در ٢ مهر منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code