مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت: چه محصولاتی در این مراسم بزرگ معرفی شدند؟
1 min read

مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت: چه محصولاتی در این مراسم بزرگ معرفی شدند؟

مایکروسافت یک مراسم پر سر و صدا و جذاب را برگزار کرد. ما در این مراسم، شاهد رونمایی از محصولات جدید و متنوع مایکروسافت بودیم. حال، ما قصد داریم تا در این مطلب نگاهی به مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت و هر آنچه که در این مراسم معرفی شد داشته باشیم. بنابراین، با ترنجی همراه باشید!

مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت و هر آنچه که شاهد پرده برداری از آن در این مراسم بزرگ بودیم

مایکروسافت امروز یک کنفرانس آنلاین را برای معرفی محصولات جدید خود ترتیب دارد. در این رویداد، محصولات جدید سری Surface مایکروسافت رسماً معرفی شدند. در همین راستا، این محصولات توانستند پیشرفت‌های خود را به رخ رقبا بکشند. ما محصولات شاخص این رویداد را در ترنجی پوشش داده بودیم. به گزارش TheVerge، ما در این مراسم شاهد معرفی محصولات جدید سرفیس از جمله گوشی تاشوی Surface Duo 2، سرفیس پرو ٨ باز طراحی شده و سرفیس گو ٣ و سرفیس Laptop Studio بودیم.

اگر تماشای زنده این مراسم را از دست داده‌اید، جای نگرانی نیست. ما در ادامه، مروری بر تمام محصولات جدید مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت خواهیم داشت. اگر به خرید این محصولات علاقه مند هستید، باید بگوییم که این سرفیس‌ها از هم اکنون تا عرضه در ۵ اکتبر (١٣ مهر) در مرحله پیش فروش به سر می‌برند.

سرفیس پرو ٨ باز طراحی شده

مایکروسافت از سرفیس پرو ٨ در مراسم جدید خود رونمایی کرد. این نسل از سرفیس پرو، از حاشیه‌های کم‌تری در اطراف نمایشگر برخوردار است. نمایشگر لمسی بزرگ‌تر با قطر ١٣ اینچ و رفرش ریت ١٢٠ هرتز، دو درگاه Thunderbolt 4 و حذف درگاه Type-A و مواردی دیگر از جمله طراحی جدید، باقی ویژگی‌های Surface Pro 8 را به خود اختصاص داده‌اند. این سرفیس پرو، از قلم Slim Pen 2 پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت Surface Pro 8 و Surface Go 3 رسماً معرفی شدند

لپ تاپ Surface Laptop Studio با قدرتی بیش از پیش

مرور مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت

مایکروسافت جدیدترین لپ تاپ خود را Surface Laptop Studio نامیده است. این نوت بوک قدرتمند که با RTX 3050Ti، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و قلم Slim Pen 2 رونمایی شده است، دارای یک لولا در پشت خود است. به وسیله این لولا می‌توان طریقه قرارگیری نمایشگر را تنظیم کرد تا بتوان از آن به طور ساده‌تری کارهایی مانند طراحی را انجام داد.

مایکروسافت Surface Laptop Studio با RTX 3050Ti و Thunderbolt 4 معرفی شد

سرفیس Duo 2 با پشتیبانی از اینترنت 5G و سیستم دوربین پیشرفته

مرور مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت

باید بگوییم که سرفیس Duo 2 یک پیشرفت جذاب نسبت به نسل قبل محسوب می‌شود. چرا که این گوشی منعطف، به اینترنت 5G و دوربین اصلی سه گانه تجهیز شده است. همچنین در لولای این گوشی تاشو قابلیتی گنجانده شده است تا بتوانید از طریق آن، مواردی مانند اعلان‌ها و ساعت و حتی میزان شارژ دستگاه را چک کنید. تراشه این گوشی، Snapdragon 888 است.

مایکروسافت سرفیس Duo 2 رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸، دوبین سه‌گانه و پشتیبانی از 5G و قلم

قلم استایلس Slim Pen 2 مایکروسافت همراه با بازخورد‌های لمسی

مرور مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت

مایکروسافت طی مراسم خود، از یک قلم استایلس جدید نیز بهره برداری کرد. این قلم، توسط تمام محصولات سخت افزاری موجود در این مراسم پشتیبانی می‌شود که خبر خوبی است. این قلم، دارای بازخوردهای سناریویی داخلی است که به جذابیت‌های آن می‌افزاید.

تبلت ویندوزی و اقتصادی Surface Go 3 با پردازنده سریع‌تر

یکی از جذابیت‌های این مراسم، رونمایی از Surface Go 3 بود. این سرفیس گو جدید، از پردازنده‌های اینتل جدیدتر و پر سرعت‌تری بهره می‌برد.

مایکروسافت Surface Pro 8 و Surface Go 3 رسماً معرفی شدند

کیت تطبیقی سرفیس به شما امکان استفاده ساده‌تر از سرفیس‌ها را می‌دهد

کیت Surface Adaptive که در مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت رونمایی شده است، دارای برچسب‌ها و نشانگرهای مختلف مربوط به درگاه‌ها است. به لطف این کیت، استفاده از سرفیس‌ها ساده‌تر می‌شود.

موس جدید مایکروسافت که از ٢٠ درصد پلاستیک اقیانوسی بازیافت شده ساخته شده است

موس جدید مایکروسافت، با هدف حفاظت از محیط زیست ساخته شده است. این موس بی سیم، از ٢٠ درصد پلاستیک اقیانوسی بازیافت شده ساخته شده است. در کنار آن، این موس از بسته بندی ١٠٠ درصد قابل بازیافت بهره می‌برد.

نظر شما در مورد مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت چیست؟ کدام محصول بیشتر نظر شما را به خود جلب کرده است؟ این مراسم برای شما جذابیتی داشت؟

نوشته مراسم ٣١ شهریور مایکروسافت: چه محصولاتی در این مراسم بزرگ معرفی شدند؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code