تیزر Xiaomi CIVI را به همراه تصاویر رسمی و مشخصات آن تماشا کنید!
1 min read

تیزر Xiaomi CIVI را به همراه تصاویر رسمی و مشخصات آن تماشا کنید!

شیائومی در چین استراتژی و سیاست‌های خاص خود را دارد. اما این کمپانی، قصد دارد تا با تمرکز بیشتر در این بازار، سهم خود را بیش از پیش افزایش دهد. شیائومی CIVI، یکی از گوشی‌های آینده شیائومی است. به تازگی تیزر Xiaomi CIVI به همراه تصاویر و مشخصات آن منتشر شده است.

تیزر Xiaomi CIVI را تماشا کنید!

چند روز پیش، ما در ترنجی از یک گوشی با نام شیائومی CIVI صحبت کردیم. بر اساس ادعای برخی مراجع، این گوشی نسخه موازی Xiaomi 11 Lite NE بوده است.

شیائومی CIVI روز ۵ مهر ١۴٠٠ رونمایی می‌شود: با شیائومی CC خداحافظی کنید!

اما بر اساس گزارشات جدید EqualLeaks، شیائومی ١١ لایت NE در واقع هیچ ارتباطی با Xiaomi CIVI ندارد! این گوشی، یک دستگاه کاملاً جدید و با طراحی تغییر یافته خواهد بود. خوشبختانه این بار، شیائومی قصد ارائه یک نسخه موازی یا ری برند شده را ندارد. به همین ترتیب، چینی‌ها یک تیزر از Xiaomi CIVI منتشر کرده‌اند. این تیزر، به راه اندازی سری شیائومی CIVI اشاره دارد. اما دقیقاً در این تیزر، چه جزئیاتی را به ما نشان می‌دهد؟ اجازه دهید تا در ابتدا تیزر Xiaomi CIVI را تماشا کنیم.

خب، این تیزر بر روی نام گذاری شیائومی CIVI تمرکز دارد. CIVI در واقع مخفف یک عبارت چهار کلمه‌ای است. کلمه اول این عبارت، ممکن است هر صفت مثبتی مانند Colorful یا Comfortable و یا Cute و… باشد. در ادامه، این عبارت اختصاری، به Comfortable Is Very Important و عباراتی با کلمات مشابه تبدیل خواهد شد. در نتیجه، CIVI مخفف یک عبارت متمرکز بر سبک زندگی ساده و راحت‌تر است. فلسفه نام گذاری Xiaomi CIVI، تنها یکی از اتفاقات امروز بوده است. در ادامه، نوبت آن است تا با گوشی Xiaomi CIVI خوش و بشی داشته باشیم!

تصاویر رسمی و مشخصات شیائومی CIVI

شیائومی در کنار انتشار تیزرهای گوشی شیائومی CIVI، تصاویر رسمی آن را نیز به اشتراک گذاشته است. این اتفاق، تا حدودی عجیب است. زیرا کم‌تر دیده شده است که یک برند، تصاویر رسمی گوشی خود را زودتر از موعد منتشر کند. اما با توجه سابقه شیائومی، این مورد چندان هم غیرعادی نیست. به هر حال، این شما و این هم از شیائومی CIVI!

گوشی Xiaomi CIVI

در این تصاویر، دو رنگ بندی مختلف شیائومی CIVI قابل مشاهده است. یکی از این رنگ‌ها، حالت گردینت دارد. از سوی دیگر، ظاهراً جنس قاب پشتی این دستگاه از شیشه است. فریم آن هم فلزی است. نکته قابل توجه، در مورد ماژول دوربین این گوشی در قاب پشتی است. در این ماژول، از دوربین اصلی سه گانه بهره گیری شده است. در زیر آن نیز فلش LED چندگانه و عبارت AI LENS دیده می‌شود.

ما چنین طراحی ماژول دوربینی را پیش‌تر در گوشی‌های ویوو دیده بودیم. به طور مثال، Vivo X70 از چنین طراحی برای ماژول دوربین بهره می‌برد. با نگاهی به فریم این گوشی، می‌توان متوجه حضور اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos شد. در نهایت، به قاب جلویی منتقل می‌شویم.

گوشی Xiaomi CIVI

قاب جلویی، دارای نمایشگری دو لبه خمیده است. در بالای این نمایشگر، حفره نمایشگر مرکزی با میزبانی از دوربین سلفی به چشم می‌خورد. با توجه به عدم وجود حسگر تشخیص اثرانگشت در بخش‌های دیگر این گوشی و همچنین خمیده بودن پنل آن، می‌توان گفت که نمایشگر Xiaomi CIVI ‌پنلی از نوع AMOLED را داراست. در کل، طراحی Xiaomi CIVI ار دیگر گوشی‌های شیائومی تا حدودی متمایز است. خوشبختانه شیائومی مجدداً به سراغ طراحی‌های کلیشه‌ای برای گوشی جدید خود نرفته است!

گوشی Xiaomi CIVI

یک نکته دیگر در این تصاویر، مربوط به جعبه شیائومی CIVI است. جالب است بدانید که برای اولین بار، این جعبه Xiaomi CIVI بود که مشاهده بود. طراحی این جعبه، رنگ بندی زیبا و جذابی دارد. اما ضخامت این جعبه، کم‌تر از حالت عادی است. بنابراین، در جعبه شیائومی CIVI خبری از شارژر نخواهد بود. با توجه به این که Xiaomi CIVI مخصوص بازار چین است، ما از این امر چندان متعجب نمی‌شویم. همزمان شیائومی ممکن است شارژر رایگان را به خریداران این گوشی اهدا کند. اکنون دیگر تیزر این دستگاه را نیز تماشا کنید!

این گوشی، طراحی زیبا و جذابی دارد. اما در نهایت، نوبت به مشخصات فنی این گوشی رونمایی نشده می‌رسد. شایان ذکر است که این مشخصات، رسمی نیستند. بنابراین، بهتر است برای انتشار مشخصات رسمی، تا زمان رونمایی این گوشی صبور باشیم. گفته می‌شود که نمایشگر شیائومی CIVI، قطر ۶.١ اینچی دارد. در نتیجه، به نظر می‌رسد که این گوشی در واقع کامپکت باشد! حتی عبارت Compact Is Very Important، با نام این گوشی در ارتباط است. وزن این دستگاه، تنها ١۶٨ گرم است. دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GW3 سامسونگ نیز برای این دستگاه پیش بینی شده است. قلب تپنده Xiaomi CIVI، اسنپدراگون ٧٧٨ جی با لیتوگرافی ۶ نانومتری خواهد بود.

شیائومی ١١ لایت NE معرفی شد: همان Mi 11 Lite 5G با Snapdragon 778G!

نمایشگر این دستگاه، وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی خواهد داشت. فیلم برداری 8K و اسلوموشن ٩۶٠ فریم نیز در این گوشی موجود خواهند بود.

نظر شما در مورد تیزر Xiaomi CIVI چیست؟ آیا مشخصات این گوشی مورد پسند شما هستند؟ بازخورد شما نسبت به طراحی این گوشی چیست؟

نوشته تیزر Xiaomi CIVI را به همراه تصاویر رسمی و مشخصات آن تماشا کنید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code