علاقه کاربران به iOS 15 نسبت به iOS 14 کاهش یافته است
1 min read

علاقه کاربران به iOS 15 نسبت به iOS 14 کاهش یافته است

یکی از سنت‌هایی که اپل همواره به آن وفادار بوده است، پشتیبانی طولانی مدت از آیفون‌ها است. کوپرتینویی‌ها اخیراً آپدیت iOS 15 را ارائه کرده‌اند. اما در این بین، ظاهراً میزان علاقه کاربران iOS 15 نسبت به نسل قبل کاهش یافته است.

میزان علاقه کاربران به iOS 15 به مانند نسل قبل زیاد نیست

آپدیت iOS 15 برای تمام دریافت کنندگان iOS 14 منتشر شده است. در بین گوشی‌های دریافت کننده این به روزرسانی، نام iPhone 6S نیز دیده می‌شود.

آپدیت iOS 15 اپل رسما ارایه شد

به نقل از Gsmarena، ما نسبت به نسخه‌های قبلی iOS، انتظار داریم که نسخه‌های تازه وارد رکورد میزان نصب را بکشنند. با این وجود، ظاهراً iOS 15 از این روند فاصله گرفته است. بر اساس گزارشی از Mixpanel، تا دیروز تنها ٨.۵ درصد از کاربران تصمیم گرفته‌اند تا آپدیت iOS 15 را نصب کنند. برای مقایسه، iOS 14 در زمان مشابه توانسته بود ١۴.۵ درصد از کاربران را به خود جذب کند. این تفاوت، بسیار حیرت انگیز است. نتیجه این تفاوت، به ما نشان می‌دهد که بسیاری از افراد برای نصب iOS 15 چندان هیجان زده نیستند. ظاهراً بهتر است شما هم عجله‌ای نداشته باشید!

مرجع این خبر، میزان کاربران iOS 15 را نسبت به بازدید از سایت‌ها و برنامه‌هایی که دارای قابلیت تجزیه و تحلیل اطلاعات فنی گوشی هستند، اندازه گیری کرده است. در نتیجه، این داده‌ها رسمی نیستند و ممکن است خطاهایی در آن وجود داشته باشند. اما این مقایسه، سال گذشته نیز توسط Mixpanel صورت گرفت و اعداد اعلام شده از سوی آن، درست بودند. ظاهراً میزان علاقه کاربران به iOS 15 واقعاً کم‌تر از نسل قبل است.

اما به طور رسمی، اپل هیچ بیانیه‌ای را صادر نکرده است. حتی اگر واقعاً iOS 15 از نسل‌های قبلی خود عقب افتاده باشد، بعید به نظر می‌رسد که خبر رسمی از این قبیل منتشر شود. چند ماه پیش، اپل اعلام کرده بود که ٨۵ درصد از کاربران واجد شرایط، iOS 14 را نصب کرده‌اند. در همین حین، اپل امسال اعلام کرده است افرادی که قصد نصب آپدیت iOS 15 را ندارند، می‌توانند همچنان از آپدیت‌های امنیتی برخوردار شوند. این موضوع احتمالاً کمک شایانی در بی میلی افراد برای نصب iOS 15 کرده است. همچنین امکانات این نسل از iOS، کم‌تر از قبل بوده است.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ شما دلیل آن را چه می‌دانید؟

نوشته علاقه کاربران به iOS 15 نسبت به iOS 14 کاهش یافته است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code