آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 9s شیائومی سرانجام به صورت جهانی ارائه شد
1 min read

آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 9s شیائومی سرانجام به صورت جهانی ارائه شد

چندین ماه از ارائه رابط کاربری MIUI 12.5 گذشته است. این نسخه، یک آپدیت میان نسل از MIUI 12 محسوب می‌شود. با این حال، ردمی نوت ٩ اس بالأخره پس از مدت‌ها انتظار آپدیت جدیدی را دریافت کرده است. در ادامه، جزئیات آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 9S را بررسی خواهیم کرد.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 9S به صورت جهانی و پایدار ارائه شد

چند ماه پیش، به روزرسانی اندروید ١١ ردمی نوت ٩ اس در مناطقی از جمله ایران ارائه شد.

آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9S در ایران ارائه شد

اما این به روزرسانی ردمی Note 9S، با رابط کاربری MIUI 12.5 همراه نبود. بسیاری از کاربران ردمی Note 9S، منتظر ارائه آپدیت MIUI 12.5 بودند. اما همچنان خبری از انتشار جهانی آن نبود. بالأخره پس از مدتی زیاد و تأخیر بسیار در آپدیت MIUI 12.5 این گوشی، انتظارات به سر آمده است.

به گزارش MIUI Download، کاربران ردمی نوت ۹ اس در بازار جهانی، خبر از دریافت آپدیت MIUI 12.5 داده‌اند. بر اساس گزارشات، رام گلوبال این گوشی به صورت بتا استیبل این به روزرسانی را دریافت کرده است. اما تا چند روز آینده، به روزرسانی جدید ردمی Note 9S از این فاز خارج می‌شود. بنابراین نیازی به نگرانی نیست. شما دیر یا زود این آپدیت را دریافت خواهید کرد! اسم رمز ردمی نوت ۹ اس، Curtana است.

ردمی نوت ۹ اس

وصله امنیتی ارائه شده در این به روزرسانی، مربوط به ماه سپتامبر ٢٠٢١ است. با نصب آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٩ اس، نسخه فریمور آن به “V12.5.1.0.RJWMIXM” تغییر خواهد یافت. حجم بارگیری به روزرسانی جدید Note 9S، حدوداً ٢.۴ گیگابایت است. درست است که کاربران این گوشی، مدت زیادی را منتظر ارائه این آپدیت بوده‌اند. اما فعلاً توصیه می‌کنیم آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٩ اس را نصب نکنید. هرچند که این گوشی تا حدودی روان‌تر و سریع‌تر می‌شود. اما بام‌های غیر منتظره و آزار دهنده‌ای توسط برخی از کاربران این گوشی در MIUI 12.5 کشف شده است. نمونه آن، در ویدئوی زیر مشهود است. به طوری که برنامه تنظیمات دستگاه باز نمی‌شود!

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ شما کاربر این گوشی هستید؟ آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اید؟

نوشته آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 9s شیائومی سرانجام به صورت جهانی ارائه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code