ایربادز Dizo Buds Z ریلمی با قیمت ٢٧ دلار رسماً رونمایی شد

کمپانی ریلمی، خود زیر مجموعه اوپو است. با این حال، این کمپانی یک زیر مجموعه با نام Dizo دارد! به همین صورت، ریلمی از ایربادز Dizo Buds Z رسماً پرده برداشته است. این ایربادز، از ویژگی‌هایی کلیدی و برچسب قیمتی اقتصادی برخوردار است.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز Dizo Buds Z ریلمی

زیر مجموعه جدید ریلمی با نام Dizo چندی پیش رسماً تأسیس شد. کمپانی Dizo، محصولاتی را ارائه می‌دهد که ریلمی کم‌تر بر روی آن‌ها تمرکز داشته است.

گوشی Dizo Star 500 و Dizo Star 300 رونمایی شدند: زیر مجموعه جدید ریلمی اینجاست!

به گزارش Fonearena، ریلمی امروز یک رویداد زندگی هوشمند را در هند برگزار کرده است. در پی این مراسم، ایربادز جدید Dizo نیز پا به عرصه وجود گذاشته است. این ایربادز، با وجود قیمتی کمی که دارد مجهز به ویژگی‌های مهم و قابل توجهی است.

ایربادز Dizo Buds Z، از بلوتوث نسخه ۵.٠ بهره می‌برد. سرعت اتصال این ایربادز به دستگاه‌های مجهز به بلوتوث، بسیار بالا است. در نتیجه، میزان تأخیر ایربادز جدید Dizo در پاسخگویی صوتی در حد مناسبی قرار دارد. در واقع، میزان تأخیر این ایربادز در پاسخگویی، حدود ۸٨ میلی ثانیه است. بنابراین، این ایربادز می‌تواند در حین بازی کردن نیز عملکرد نسبتاً مناسبی را در اختیار کابران قرار دهد. از سوی دیگر، طراحی و رنگ بندی ایربادز Dizo Buds Z، به جذابیت‌های آن می‌افزاید.

ایربادز جدید Dizo، در سه رنگ سبز، سفید و آبی-مشکی به دست مشتریان می‌رسد. رنگ سوم، متفاوت‌تر از دیگر رنگ‌ها است. جنس ایرتیپ این ایربادز، سیلیکونی است. ریلمی می‌گوید که این ایربادز، دارای الگوریتم ENC است. به لطف این قابلیت، میزان نویز در مکالمات به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. همچنین ریلمی یک اپ با نام Realme Link را در اختیار خریداران این ایربادز قرار داده است. به وسیله Realme Link، شما می‌توانید شخصی سازی‌های مختلفی را در بخش دستورات لمسی ایجاد کنید و یا به روزرسانی‌های این ایربادز را دریافت کنید.

دیزو Buds Z، استاندارد IPX4 را دارا است. این استاندارد، به معنای مقاومت ایربادز جدید دیزو در برابر قطرات آب و عرق است. وزن هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، تنها ٣.٧ گرم است. باتری گوشی‌های ایربادز جدید دیزو، ظرفیت ۴٣ میلی آمپر ساعتی دارد. بدون کیس شارژ، Buds Z می‌تواند ۴.۵ ساعت به پخش مداوم موسیقی بپردازد.

باتری کیس شارژ نیز ظرفیت ٣٨٠ میلی آمپر ساعتی دارد که عمر باتری کلی این ایربادز را به ١۶ ساعت می‌رساند. ریلمی ادعا می‌کند که با تنها ١٠ دقیقه شارژ کردن دیزو Buds Z، می‌توان ١.۵ ساعت از آن استفاده کرد. قیمت ایربادز جدید دیزو، برابر با ١,٩٩٩ روپیه (معادل ٢٧ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این ایربادز چیست؟ قیمت آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا طرفدار ایربادزهای کاملاً بی سیم هستید؟

نوشته ایربادز Dizo Buds Z ریلمی با قیمت ٢٧ دلار رسماً رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code