ردمی K40S از شارژر ۱۲۰ وات شیائومی پشتیبانی می‌کند
1 min read

ردمی K40S از شارژر ۱۲۰ وات شیائومی پشتیبانی می‌کند

ردمی در حال حاضر روی چند گوشی هوشمند کار می‌کند و یکی از مورد انتظارترین آنها Redmi K40S است. بر اساس گزارش های اخیر، سه مدل جدید از دستگاه های شیائومی با شماره کد سری K16 تأیید شده اند. گواهینامه ها نشان می‌دهند که این سری از سه توان مختلف ۳۳ وات، ۶۷ وات و ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند. شارژر شیائومی ردمی K40S نیز باید توانی ۱۲۰ واتی داشته باشد. Redmi K40S تلفن هوشمندی است که این شرکت امیدوار است از آن برای فروش در جشنواره ۱۱.۱۱ چین استفاده کند. با نگاهی به شیوه های قبلی این شرکت، ردمی K40S باید قبل از رویداد ۱۱.۱۱ وارد بازار شود.

ردمی K40S با شارژر ۱۲۰ وات و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

طبق اخبار قبلی، Redmi K40S امسال باید نسخه چینی سری 11T شیائومی باشد که قبلاً در سطح جهانی عرضه شده بود. سری Xiaomi Mi 11T دارای دو مدل Xiaomi Mi 11T و Xiaomi Mi 11T Pro است. نسخه رده بالا، دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری است و همچنین از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. مشخصات سخت افزاری کلی شیائومی Mi11T مشابه شیائومی Mi MIX 4 است.

طبق گزارشات، Redmi K40S با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که مشخصات این مدل هنوز نهایی نشده است. بنابراین جزئیات آن می‌تواند قبل از رونمایی تغییر کند. علاوه بر این، دستگاه مذکوز دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که می تواند عکس هایی با ابعاد ۶۱۴۴×۸۱۹۲ تهیه کند.

تأییدیه شارژر ۱۲۰ وات ردمی K40S

صفحه نمایش در گوشی های هوشمند بسیار با اهمیت است، به طوری که اولویت اول خرید بسیاری از کاربران واقع می‌شود. ردمی K40S اما در این بخش چندان جذاب ظاهر نمی‌شود و شیائومی به سراغ یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۶.۷ اینچ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی رفته است. رزولوشن این نمایشگر نیز مطابق انتظار ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. با اینکه این بهترین صفحه نمایشی نیست که می‌توانید از یک دستگاه رده بالا انتظار داشته باشید، اما ناامید کننده نیست و می‌توان با توجه به قیمت های مقرون به صرفه شیائومی، آن را راضی کننده دانست.

با تمام این اوصاف اما هنوز اخبار ضد و نقیضی درباره Redmi K40S وجود دارد

با این حال، هنوز هم در مورد Redmi K40S اختلاف نظر وجود دارد. برخی گزارش ها معتقدند که Xiaomi Mi 11T، که در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی شد با نام Redmi K40S به بازار چین عرضه خواهد شد.

سری Redmi K40 یک سری بسیار محبوب است و ردمی K40S می‌تواند محبوبیت و فروش این سری را حتی بیش از پیش نیز افزایش دهد. سری Redmi K40 شامل سه گوشی است: Redmi K40 ، K40 Pro ، K40 Pro Plus. مدل های Pro و Pro Plus شباهت های زیادی با هم دارند. این دو مدل از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند. و مدل معمولی به سراغ اسنپدراگون ۸۷۰ رفته است که تجربه ای مشابه با اسنپدراگون ۸۶۵+ را به ارمغان می‌آورد. اخبار بیشتری درباره ردمی K40S موجود نیست و باید چند هفته دیگر منتظر عرضه رسمی این گوشی باشیم.

پوکو F3 GT به عنوان نسخه جهانی Redmi K40 Gaming معرفی شد

با توجه به پشتیبانی ردمی K40S از شارژر ۱۲۰ وات شیائومی و دیگر مشخصات آن، نظر شما درباره گوشی جدید ردمی چیست؟

نوشته ردمی K40S از شارژر ۱۲۰ وات شیائومی پشتیبانی می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code