پلی استیشن ۵ طلایی خاویار به همراه طرح‌های لاکچری محصولات اپل معرفی شدند
1 min read

پلی استیشن ۵ طلایی خاویار به همراه طرح‌های لاکچری محصولات اپل معرفی شدند

خاویار، شناخته شده‌ترین کمپانی تولید نسخه‌های لاکچری محصولات الکترونیکی است که در دست داریم یا از آن‌ها به طور روزمره استفاده می‌کنیم. این بار، خاویار به تازگی از پلی استیشن ۵ طلایی خود رونمایی کرده است. در کنار آن، خاویار نسخه‌های طلای دیگر محصولات اپل را نیز ارائه داده است.

پلی استیشن ۵ طلایی خاویار در کنار نسخه جدید طلایی محصولات اپل رونمایی شدند

خاویار همین چند هفته پیش، از نسخه‌های لوکس آیفون ١٣ پرو با الهام از طراحی ساعت‌های رولکس رونمایی کرد.

اما این بار Gsmarena می‌گوید که طلا هزاران سال است که نمادی از لوکس بودن است و همچنان یک انتخاب محبوب محسوب می‌شود. خاویار نیز یک برند روسی است که نسخه‌های گران قیمت محصولاتی مانند کنسول بازی، لوازم جانبی و گوشی‌ها را با سنگ‌ها و فلزات قیمتی تزئین می‌کند و ارائه می‌دهد. جدیدترین مجموعه محصولات خاویار، Prime نام گرفته است. این مجموعه، متشکل از محصولاتی مانند پلی استیشن ۵ طلایی، آیفون ١٣ پرو و ١٣ پرو مکس، ایرپادز مکس و آیپد مینی ۶ می‌شود. این محصولات، با رنگ طلا و روکش طلایی به دست مشتریان می‌رسند. بنابراین، مشخصاً قیمت آن‌ها از نسخه عادی خود، بسیار بیشتر است.

ابتدا از گل سرسبد این مجموعه، یعنی پلی استیشن ۵ طلایی شروع می‌کنیم. این کنسول بازی لوکس، به رنگ طلایی 18 عیار و الگوهای خاصی مزین شده است. این موضوع، در دیگر محصولات این مجموعه نیز مشهود است. کنترلر DualSense این کنسول بازی نیز با تزئینی از طلا و کرم طبیعی معرفی شده است. خاویار در کنار این محصولات، یک پایه نگهدارنده ساخته شده از چوب آبنوس را نیز عرضه می‌کند. گفتنی است که تنها ۵ واحد از این مجموعه ساخته شده است و قیمت هر کدام از آن‌ها، برابر با ٣۵٠ هزار دلار است!

 

اما نگران نباشید، خاویار یک نسخه دیگر از پلی استیشن ۵ طلایی را معرفی کرده است. این نسخه، قیمت ١٢,٧۵٠ دلاری دارد و بسیار اقتصادی‌تر است. این نسخه، دارای روکشی با طلای ٢۴ عیار است. به همین صورت، شما همان کنترلر لوکس DualSense و پایه چوبی آبنوس را نیز دریافت خواهید کرد. از این نسخه‌ها نیز ٩٩ عدد ساخته شده است.

 

اما نوبت به محصولات اپل می‌رسد. ایرپادز مکس طلایی خاویار، با روکش طلای ١٨ عیار و چرم تمساح برای گوشی‌ها تزئین شده است. از این نسخه ایرپادز مکس، تنها ٩ دستگاه ساخته می‌شود. قیمت آن، ۶٨,٠٠٠ دلار است!

 

اما نگران نباشید. خاویار یک نسخه ارزان‌تر از ایرپادز مکس را نیز طراحی کرده است. این نسخه، ٩٩ دستگاه در بازار خواهد داشت و قیمت آن، ۵,٩١٠ دلار است! البته مواد اولیه موجود در آن نیز ارزان‌تر هستند.

 

و اما به سراغ آیپد مینی ۶ لوکس می‌رویم. بالأخره، نسخه لوکس یک تبلت اپل با تراشه Apple A15 و بدنه ساخته شده از طلا در دسترس است. خاویار در این تبلت، از چهار الماس ۴ میلی متری استفاده کرده است. تنها ۶ دستگاه از این تبلت ساخته می‌شود و قیمت آن، برابر با ٨۴,٩٢٠ دلار است.

 

باز هم یک خبر خوب؛ خاویار نسخه ارزان‌تر این تبلت را ارائه کرده است. مدل دیگری با روکش طلا در دسترس قرار دارد که قیمت آن برابر با ۶,۶٠٠ دلار است و حافظه داخلی ٢۵۶ گیگابایتی دارد. البته هنوز الماس‌های ۴ میلی متری به همراه طلای ٢۴ عیار در آن قرار گرفته‌اند. از این دستگاه، ٩٩ واحد تولید می‌شود.

 

به سراغ نسخه لوکس جدید آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس می‌رویم. قیمت این نسخه از آیفون ١٣ پرو، با نسخه ١٢٨ گیگابایتی از ۴٢,٣٨٠ دلار آغاز می‌شود. طلای ١٨ عیار و تولید ٩ واحدی، از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

 

نسخه دیگر آیفون ١٣ پرو، بدنه کاملاً طلایی ندارد. اما اگر به دنبال یک مجموعه با الماس‌ها هستید، نسخه Solid Gold Unique دارای ۵۵ الماس ١.٨ میلی متری در قاب پشتی است. قیمت این نسخه، از ۴۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

 

توجه داشته باشید که خاویار، همچنان نسخه‌های طلایی آیفون ١٢ پرو و آیفون ١٢ پرو را نیز ارائه می‌کند. این محصولات را به همراه نسخه طلایی آیپد مینی ۶، از امروز می‌توان سفارش داد. اما پلی استیشن ۵ طلایی و ایرپادز مکس، بعداً عرضه خواهند شد. ارسال نهایی این محصولات، از ٢۴ آذر خواهد بود. خوشبختانه شما می‌توانید به این محصولات نگاه کنید و این رایگان است. اما اگر به دنبال خرید آن‌ها هستید، بهتر است ابتدا یک ماشین یا خانه مناسب را تهیه کنید!

نظر شما در مورد مجموعه Prime از کمپانی روسی خاویار چیست؟ شما کدام یک از محصولات مذکور را بیشتر می‌پسندید؟

نوشته پلی استیشن ۵ طلایی خاویار به همراه طرح‌های لاکچری محصولات اپل معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code