رنگ های گلکسی A53 سامسونگ لو رفت

می توان گفت که گلکسی A52 احتمالا بهترین گوشی میان رده سامسونگ در مدت زمان طولانی است. در حقیقت بهترین دستگاه در سری گوشی های Galaxy A5x را می توان همین دستگاه دانست. ۲ ماه پیش درباره جانشین اصلی آن یعنی Galaxy A53 صحبت شد. حالا اما رنگ های گلکسی A53 سامسونگ لو رفته است.

رنگ های گلکسی A53

گزارش گلکسی کلاب نشان می دهد که Galaxy A53 با چه رنگ هایی در دسترس خواهد بود. طبق این منبع، رنگ های گلکسی A53 به قرار زیر خواهد بود:

  1. ۱- مشکی
  2. ۲- سفید
  3. ۳- آبی کمرنگ
  4. ۴- نارنجی

سامسونگ

غول فناوری کره جنوبی به گوشی های نارنجی رنگ معروف نیست. آخرین گوشی این شرکت در این رنگ، گلکسی A50 در سال 2019 بود. البته گلکسی S20 FE هم این رنگ را دارد.

از آنجایی که تقریباً تمام مدل‌های سری گلکسی A در حال حاضر رنگ‌های مشترکی دارند، گوشی‌های هوشمند دیگر نیز می‌توانند در این رنگ نارنجی جدید در دسترس باشند.

علاوه بر این، منبع می‌گوید که Galaxy A53 برخلاف گلکسی A52 که در نسخه‌های 4G و 5G عرضه می‌شود، به مانند نسخه «s» آن با چیپست ارتقا یافته و به‌صورت فقط 5G عرضه می‌شود.

طبق گزارش قبلی همین نشریه، سامسونگ Galaxy A53 دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. با این حال، سنسور دقیق مشخص نیست، اما می توان حدس زد که مانند نسل فعلی دارای OIS باشد.

با توجه به اینکه گلکسی A52 پس از سری گلکسی اس 21 رونمایی شد، ممکن است گلکسی A53 نیز پس از سری گلکسی اس 22، رونمایی شود. از این رو، انتظار داریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنیم.

نظر شما چیست؟ معمولا به فکر خرید رنگ خاص برای موبایل هستید یا به مشکی و سفید بسنده می کنید؟

نوشته رنگ های گلکسی A53 سامسونگ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code