هیچ شکی در تاریخ عرضه شیائومی ۱۲ وجود ندارد
1 min read

هیچ شکی در تاریخ عرضه شیائومی ۱۲ وجود ندارد

نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که شیائومی چندین سال است به طور جدی تلاش می‌کند تا اولین گوشی های هوشمند مجهز به تراشه های پرچمدار کوالکام را عرضه کند. نشانه ها حاکی از آن است که امسال نیز شیائومی ۱۲ جزو اولین گوشی های هوشمند مجهز به قدرتمندترین تراشه کوالکام (اسنپدراگون ۸۹۸) خواهد بود.

احتمالا شیائومی ۱۲ اولین گوشی‌ مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ است

آیس یونیورس که به پیش‌بینی های دقیق خود معروف است می‌گوید که ۱۰۰٪ مطمئن است که شیائومی ۱۲ در ماه دسامبر سال جاری میلادی (اواسط آذر یا اوایل دی) عرضه می‌شود. همان‌طور که مشخص است زمان زیادی تا عرضه جدیدترین پرچمدار شیائومی نمانده است. Xiaomi Mi 12 احتمالا اولین گوشی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود.

شایعات نشان می‌دهند که اسنپدراگون ۸۹۸ از کلاستر سه گانه استفاده خواهد کرد که یکی از آن ها به هسته قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس حداکثر۳.۰ گیگاهرتز اختصاص داده می‌شود. خوشه دوم برای سه هسته Cortex-A710 با کلاک ۲.۵ گیگاهرتز و کلاستر سوم Cortex-A510 ، اورکلاک شده به فرکانس ۱.۷۹ خواهد بود. پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز این CPU را همراهی خواهد کرد.

شیائومی ۱۲

همچنین طراحی پنل جلویی شیائومی لو رفته است. یک صفحه نمایش با لبه های خمیده و یک دوربین جلو که در مرکز قسمت بالای صفحه تعبیه شده است، در این طراحی دیده می‌شود. ظاهر قبلی نسل قبلی به جز محل قرارگیری دوربین سلفی، دقیقاً مشابه با طرح لو رفته بود.

سری ردمی نوت ۱۱ اوایل آبان رونمایی خواهند شد

شرکت چینی شیائومی تیزری را منتشر کرده است که خبر از رونمایی گوشی های سری Redmi Note 11 در هفته آینده، یعنی ۲۸ اکتبر (ششم آبان) می‌دهد. این سری شامل گوشی های ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس خواهد بود.

ردمی نوت ۱۱ از یک صفحه نمایش با پانچ هولی در مرکز قسمت بالایی نمایشگر استفاده می‌کند. رفرش ریت پنل مورد استفاده برای این سری از میان رده های شیائومی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. در لبه بالایی این گوشی جک ۳.۵ میلی متری صدا و فرستنده مادون قرمز دیده می‌شود.

مشخصات بیشتری از ردمی نوت ۱۱ شیائومی در پوسترهای رسمی اعلام شد

طبق ادعای GizChina، ردمی نوت ۱۱ مجهز به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ است. ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز این چیپست را همراهی می‌کنند. دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی موجود در قاب پشتی نیز ۵۰ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۱ به یک باتری لیتیومی ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود.

نظر شما درباره شیائومی ۱۲ و ردمی نوت ۱۱ چیست؟

نوشته هیچ شکی در تاریخ عرضه شیائومی ۱۲ وجود ندارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code