رندر اوپو Reno 7 Pro طراحی مشابه نسل پیش خود را نشان می‌دهد
1 min read

رندر اوپو Reno 7 Pro طراحی مشابه نسل پیش خود را نشان می‌دهد

کمپانی اوپو اخیرا پتنت طراحی یک گوشی هوشمند را در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت کرده است. مستندات پتنت طراحی که هفته گذشته منتشر شد، شامل چندین تصویر از این محصول جدید می‌شود که ممکن است یک گوشی از سری Reno باشد. Lets Go Digital، که اولین بار فهرست ثبت اختراع را منتشر کرده، ادعا می‌کند که رندر نشان داده شده به‌احتمال فراوان متعلق به گوشی آینده Reno 7 Pro اوپو خواهد بود.

رندر اوپو Reno 7 Pro

حق اختراع Reno 7 Pro نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه‌نمایشی با سوراخ مخصوص جایگیری دوربین سلفی و گوشه‌های گرد و حاشیه‌های فوق‌العاده باریک است. در لبه سمت راست آن یک کلید پاور وجود دارد و دکمه‌های افزایش/کاهش صدا نیز در سمت چپ دستگاه در دسترس هستند. لبه بالایی آن نیز دارای یک میکروفون بوده، درحالی‌که در قسمت پایین یک شیار سیم‌کارت، پورت USB-C و سوراخ‌های بلندگو وجود دارد.

در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی گوشی، ما شاهد سه لنز دوربین هستیم که با تراز عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند و به‌نظر می‌رسد یک فلاش LED چهارگانه نیز در پایین تمامی لنزها قرار دارد. همچنین دوربین چهارم در سمت راست قاب دوربین جای گرفته است. این وب‌سایت ادعا می‌کند که سازنده چینی یک طرح جایگزین برای پنل جلویی بدون سوراخ نمایشگر را نیز ارائه کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که طراحی دیگر، می‌تواند به وجود دوربین زیر نمایشگر اشاره داشته باشد.

رندر اوپو Reno 7 Pro

درحال‌حاضر هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات Reno 7 Pro منتشر نشده؛ با این حال، گفته می‌شود که این نسخه از چیپست Dimensity 1200 و دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 برخوردار است. انتظار می‌رود سری Reno 7 که شامل دو گوشی دیگر یعنی Reno 7 و +Reno 7 Pro نیز خواهند بود، در ماه نوامبر در چین معرفی شوند. همچنین گمان می‌رود که نسخه +Pro با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه شود.

Reno 7 5G ممکن است با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی OLED FHD+ 90Hz و Dimensity 920، رم LPDDR4x، حافظه داخلی UFS 3.1 و باتری 4500mah با شارژ سریع 65W عرضه شود. در قسمت عکاسی، این دستگاه احتمالا از یک دوربین جلویی با سنسور 32 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه با سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 بهره می‌برد.

مشخصات Oppo Reno 7 Pro Plus لو رفت: ٢۵ گیگابایت حافظه رم!

دیدگاه شما پیرامون رندر اوپو Reno 7 Pro و مشخصات احتمالی آن چیست؟

نوشته رندر اوپو Reno 7 Pro طراحی مشابه نسل پیش خود را نشان می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code