ریلمی ۹ پرو پلاس در میان داده های IMEI لو رفت، معرفی در سال آینده

گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو پلاس در میان داده های IMEI مشاهده شده است. گزارشات اخیر، اشاره به رونمایی احتمالی این گوشی در سال ۲۰۲۲ میلادی دارند. به نظر می‌رسد ریلمی در حال آماده سازی خود برای عرضه سری Realme 9 در سال ۲۰۲۲ است. در طی رویداد رونمایی Realme 8s و 8i که اخیرا برگزار شده است، ریلمی اعلام کرد که قصد معرفی میان رده های جدیدتری را در سال آینده دارد.

ریلمی ۹ پرو پلاس از تراشه قدرتمندی نسبت به قیمت خود برخوردار است

بنا به گفته ریلمی، سری Realme 9 از تراشه فوق‌العاده ای نسبت به قیمت بهره مند خواهند بود. این موضوع برای بسیاری از خریداران گوشی های میان رده و یا طرفداران ریلمی خبر خوبی است. اما متأسفانه این شرکت، اشاره ای به جزئیات تراشه های مورد استفاده نکرده است. اکنون بسیاری از سازندگان تلفن های هوشمند درگیر کمبود جهانی تراشه هستند. بنابراین ریلمی نیز برای معرفی جدیدترین میان رده های خود، تاریخی را اعلام نکرده است.

در روز گذشته، افشاگر اطلاعات، موکول شارما، اطلاعات ریلمی ۹ پرو پلاس که در میان داده های IMEI لو رفته بود را از طریق اکانت خود در توییتر به اشتراک گذاشت. این گوشی آینده ریلمی دارای شماره مدل RMX3393 است. بر اساس گزارش GizChina، همان طور که از نام این گوشی نیز پیداست، ریلمی ۹ پرو پلاس نسبت به سایر دستگاه های سری Realme 9 مشخصات بهتری خواهد داشت. انتظار می‌رود دو گوشی دیگر سری ریلمی ۹ با نام های Realme 9 Pro و Relme 9 عرضه شوند.

Relme 8 Pro

متأسفانه هنوز جزئیات زیادی درباره سخت افزار، قیمت و زمان عرضه Realme 9 Pro Plus در دسترس نیست. با این حال، به نظر می‌رسد با توجه به آنکه ریلمی در ماه گذشته وجود سری Realme 9 را تایید کرده است، سال آینده این سری از گوشی های هوشمند در قفسه فروشگاه ها قرار گیرند. تلفن های هوشمند سری Realme 9 به احتمال زیاد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند. همچنین طبق گزارشات، سری مذکور مشخصات بهتری نسبت به سری Realme 8 ارائه می‌دهند.

انتظار می‌رود که بسیاری از مشخصات ریلمی ۹ نسبت به نسل قبلی خود بهبود یابد. به احتمال زیاد مهمترین ارتقاء مربوط به تراشه این دستگاه است. سری ریلمی ۹ باید چیپست های قوی‌تری از Helio G90 و Helio G95 داشته باشد. همچنین، این سری می‌تواند مانند Relme 8 5G یک مدل 5G نیز داشته باشد. حدود یک سال و نیم است که ریلمی به استفاده گسترده از تراشه های مدیاتک در گوشی های هوشمند خود روی آورده است.

گوشی Realme 8 5G با مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ رسماً رونمایی شد

مدل پایه Realme 9 با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری عرضه خواهد شد

نسخه اصلی Realme 9 می‌تواند کمتر از ۱۵,۰۰۰ روپیه (حدود ۲۰۰ دلار) به فروش برسد. از سوی دیگر، Realme 9 Pro احتمالاً دارای قیمتی کمتر از ۲۰,۰۰۰ روپیه (حدود ۲۶۷ دلار) است. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت ریلمی ۹ پرو پلاس در دست نیست. با توجه به اینکه Realme 9 Pro Plus در کنار سایر تلفن های هوشمند سری Realme 9 رونمایی می‌شود، جالب خواهد بود که ببینیم این شرکت در کدام محدوده قیمتی این گوشی هوشمند خود را عرضه خواهد کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از ریلمی ۹ پرو پلاس، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

نوشته ریلمی ۹ پرو پلاس در میان داده های IMEI لو رفت، معرفی در سال آینده اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code