توان شارژر گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ بیشتر از نسل قبل است

در چند نسل اخیر، گوشی های هوشمند سامسونگ از شارژ سریع بیش از ۲۵ وات استفاده نکرده اند. گلکسی نوت ۱۰ پلاس به عنوان اولین گوشی با حداقل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ سامسونگ از شارژر ۴۵ وات پشتیبانی می کرد اما دستگاه دیگری از این برند با این توان شارژر ارایه نشد. به تازگی می شنویم که توان شارژر گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ بیشتر از نسل قبل است. البته این سریع ترین توان شارژر سامسونگ در تمام دوران ساخت موبایل هوشمندش نیست.

توان شارژر گلکسی اس ۲۲ اولترا

طبق گزارش اخیر IceUniverse ادعا می کند که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا با ظرفیت شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه خواهد شد. این بالاترین توان شارژر از این شرکت در مدت اخیر خواهد بود.

او همچنین فاش کرد که این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، شارژ این گوشی هوشمند از ۰ تا ۷۰ درصد تنها در ۳۵ دقیقه انجام می شود. این سریعترین ظرفیت شارژ نیست اما برای یک گوشی سامسونگ بسیار سریع است.

مشخصات سخت افزاری شارژر ۴۵ وات سامسونگ که برای گلکسی نوت ۱۰ پلاس ارایه شد

سری گلکسی S22 سامسونگ قبلاً گواهی کیفیت Chinese3C را دریافت کرده بود. این گواهی نشان می دهد که این دستگاه از شارژر 25 واتی استفاده خواهد کرد. انتظار می رود سر شارژر 45 واتی به صورت جداگانه فروخته شود و کاربران مشتاق آن را جداگانه بخرند.

در حال حاضر، اولین رده از فناوری های شارژ سریع تجاری در صنعت به حدود ۱۲۰ وات رسیده است. پرکاربردترین استاندارد شارژ سریع در صنعت بین 55 وات تا 65 وات بوده و البته این برای تولیدکنندگان اندروید است. علاوه بر این، شارژ سریع USB PD شناخته شده را نیز می توان به 10 وات، 18 وات، 36 وات، 60 وات و 100 وات تقسیم کرد.

مشخصات احتمالی سامسونگ Galaxy S22 Ultra

بر اساس گزارش ها، سامسونگ Galaxy S22 Ultra یک صفحه نمایش 6.8 اینچی 2K AMOLED دریافت خواهد کرد. حداکثر روشنایی صفحه باید 1800 نیت باشد و این یک رکورد در صنعت خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی اس 21 اولترا حداکثر روشنایی صفحه نمایش 1500 نیت دارد، در حالی که آیفون 13 پرو مکس دارای 1200 نیت است.

دوربین اصلی گلکسی اس 22 اولترا نیز ارتقا پیدا خواهد کرد که حسگر 108 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی دریافت می کند، اما این بار ماژول نسل جدیدی خواهد بود که دیافراگم بازتر و لنز کمی روشن تر ارائه می دهد. سیستم تثبیت کننده تصویر نیز بهتر خواهد بود، که باید 48٪ بهبود در اثر لرزش در مقایسه با نسخه قبلی خود ارائه دهد.

در قلب این گوشی هوشمند شاهد تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ (یا هر نامی که تراشه پرچمدار آتی کوالکام داشته باشد) عرضه خواهد شد. اسنپدراگون 898 کوالکام بر اساس فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ ساخته خواهد شد و به طراحی پردازنده سه خوشه ای مجهز خواهد شد. مشخصات CPU احتمالا عبارتند از:

  1. ۱- یک هسته 3.0 گیگاهرتز Cortex X2
  2. ۲- سه هسته 2.5 گیگاهرتز Cortex A78
  3. ۳- چهار هسته 1.79 گیگاهرتز Cortex A55

علاوه بر این، گزارش شده است که سری گلکسی اس 22 سامسونگ نسخه اگزینوس را نیز عرضه خواهد کرد. این نسخه از پردازنده Exynos 2200 استفاده می کند که یک پردازنده گرافیکی AMD را ادغام می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژر سریع ۴۵ واتی برای پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ برازنده است؟ البته اگر سرعت شارژر ۷۰٪ در ۳۵ دقیقه صحیح باشد باید راضی کنند باشد.

نوشته توان شارژر گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ بیشتر از نسل قبل است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code