وان پلاس 6 تی فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون
1 min read

وان پلاس 6 تی فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون

نخستین بار شرکت اپل بود که جک 3.5 میلیمتری را از گوشی های هوشمند حذف کرد. سپس دیگر کمپانی های رقیب تصمیم گرفتند به دنبال این برند جک موردبحث را از روی گوشی های هوشمند خود حذف کنند. حال به نظر می رسد شرکت چینی وان پلاس می خواهد به حذف این جک از روی اسمارتفون آینده خود وان پلاس 6تی بپردازد. به تازگی کارل پی بنیانگذار وان پلاس تایید کرد وان پلاس 6 تی فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون است.

پی می گوید:" ساخت یک گوشی هوشمند بزرگ به معنای قرار دادن هر چیز جزئی در گوشی هوشمند نیست."

این گفته کارل پی نشان می دهد که شرکت وان پلاس می خواهد از روی وان پلاس 6تی جک 3.5 میلیمتری هدفون را حذف کند. پیشتر باکس خرده فروشی وان پلاس 6تی با آداپتور تبدیل جک 3.5 میلیمتری به USB-C آشکار شد.

با تمام این تفاسیر حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از روی وان پلاس 6تی تایید شده است. از مشخصات این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ AMOLED با نسبت تصویر 19:9، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 با تراشه گرافیکی آدرنو 640، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، پورت USB-C، بلوتوث 5.0، 3D Face ID، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات بیشتری از وان پلاس 6 تی در دست نیست و باید بین اکتبر تا نوامبر امسال شاهد رونمایی اسمارتفون جدید شرکت وان پلاس بود. پیشتر تصویری منتشر شد که این گوشی هوشمند را با دوربین اصلی سه گانه نشان می داد. پیش بینی می شود وان پلاس 6تی با قیمتی بیش از 500 دلار عرضه شود و مدت کوتاهی پس از معرفی شاهد عرضه جهانی آن بخصوص در چین باشیم.