1 min read

«ترول‌ها ۳» در سال ۲۰۲۳ به سینما‌ها می‌آید

استودیوی یونیورسال اعلام کرد که «ترول‌ها ۳» در سال ۲۰۲۳ در سینما‌ها اکران خواهد شد.

استودیوی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که برنامه‌ای برای تولید نسخه سوم انیمیشن «ترول‌ها» (Trolls) در نظر دارد و قرار است این فیلم انیمیشنی را در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ به اکران برساند.

نکته قابل توجه این است که قسمت بعدی این فرنچایز انیمیشنی از الگوی اکران قبلی خود که سال گذشته به طور غیرمنتظره‌ای صنعت فیلم را تکان داد، منحرف شده است. یونیورسال قصد داشت «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) را در مارس ۲۰۲۰ منتشر کند، درست قبل از اینکه کووید-۱۹ سینما‌های سراسر جهان را به تعطیلی بکشاند.

این استودیو تصمیم گرفت به‌جای تأخیر انداختن فیلم تا بازگشایی سینماها، آن را در در روز اکران، در سرویس اجاره دیجیتال قرار دهد؛ بنابراین، تنها گزینه برای مخاطبان، تماشای «تور جهانی ترول‌ها» در خانه بود.

جف شل، مدیرعامل یونیورسال پس از اکران نسخه دوم ترول‌ها بود که اعلام کرد قصد دارد فیلم‌های بیشتری به صورت سینمایی و دیجیتالی و به صورت همزمان پخش کند و از آن پس بود که سینما‌های آمریکا فیلم‌های این استودیو را تحریم کردند، اما یونیورسال پس از این جریان، با سینما‌ها قراردادی بست تا بعد از مدت کوتاهی اکران در سینما، فیلم‌های خود را به پلتفرم‌های دیجیتالی ارائه کند.

به هر حال، «تور جهانی ترول‌ها» ۴۷ میلیون دلار در باکس‌آفیس و ۱۰۰ میلیون دلار از طریق پلتفرم‌های استریم کسب کرد. البته، درست است که یونیورسال خبری رسمی از میزان درآمد خود از طریق استریم این انیمیشن منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد این درآمد آنقدر بالا بود که تصمیم به تولید نسخه بعدی این فیلم کند و نسخه اول این فیلم هم توانسته بود ۳۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

«ترول‌ها» به یک اثر مهم برای یونیورسال تبدیل شده است، زیرا فراتر از مجموعه فیلم‌ها، از همه چیز‌های جانبی، بازی‌های ویدیویی، جعبه‌های ناهار، اسباب‌بازی‌ها، کیسه‌خواب‌ها و کنسرت‌ها بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code