به روزرسانی HarmonyOS 2.0 برای ٩ گوشی دیگر منتشر شد
1 min read

به روزرسانی HarmonyOS 2.0 برای ٩ گوشی دیگر منتشر شد

هواوی مدتی پیش لیست دریافت کنندگان HarmonyOS 2.0 را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن، مدل‌های مختلف به روزرسانی مذکور را دریافت کردند. در همین راستا، به روزرسانی HarmonyOS 2.0 برای چند گوشی جدید از هواوی و آنر ارائه شد. در ادامه، به جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

به روزرسانی HarmonyOS 2.0 برای چند گوشی جدید از آنر و هواوی از راه رسید

چندی پیش، لیست دریافت کنندگان HarmonyOS 2.0 در میان گوشی‌های آنر، اعلام شد.

آپدیت HarmonyOS 2.0 برای گوشی های آنر ارایه شد + لیست موج اول

حال به گزارش GizChina، امروز غول چینی، یعنی هواوی آپدیت HarmonyOS 2.0 را برای دستگاه‌های بیشتری منتشر کرده است. در حال حاضر، ٩ گوشی دیگر به جمع دریافت کنندگان نسخه پایدار پیوسته‌اند. علاوه بر این‌ها، چینی‌ها اعلام کردند که به روزرسانی مورد اشاره برای ۶ گوشی دیگر نیز به صورت بتا ارائه شده است. این لیست بتای جدید، شامل پنج تبلت و یک گوشی جدید است. اما اجازه بدهید تا به سراغ ٩ گوشی جدیدی که به روزرسانی HarmonyOS 2.0 را دریافت کرده‌اند برویم این لیست جدید، عبارت است از:

– هواوی Enjoy 20 5G

– هواوی Enjoy 10

– آنر ٨ ایکس

– هواوی Enjoy 9S

– آنر ٢٠i

– گوشی آنر ٢٠ نسخه Youth

– آنر ١٠ نسخه Youth

– هواوی Maimang 8

– آنر Play 3

همان طور که مستحضر هستید، این به روزرسانی تنها در کشور چین براو برای کاربران این منطقه ارائه شده است. برای دریافت این به روزرسانی، می‌توانید وارد برنامه My Huawei یا برنامه‌های پشتیبانی مانند Hi Care شوید. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند منتظر باشند تا نسخه OTA این به روزرسانی، رسماً برای آن‌ها ارائه شود. برای این کار، باید به تنظیمات مراجعه کرد. لیست دستگاه‌های جدیدی که HarmonyOS 2.0 را به صورت بتا دریافت کرده‌اند، متشکل است از:

– هواوی Nova 8 SE Active

– تبلت هواوی M5 Youth Edition 10.1

– آنر Tablet 5 10.1

– تبلت Huawei M5 Youth Edition 8.4

– هواوی Enjoy Tablet 10.1

– تبلت Honor Pad 5 8

برای دریافت نسخه بتا نیز می‌توان به اپلیکیشن‌های نام براه اشاره کرد. برای دریافت نسخه بتای این به روزرسانی، تنها کافیست که ثبت نام کنید. اما از طرف دیگر، اگر منتظر یک به روزرسانی بزرگ مانند HarmonyOS 2.0 در بازار جهانی هستید، می‌بایست منتظر ارائه نسل جدید رابط کاربری EMUI، یعنی EMUI 12 بر پایه اندروید ١١ باشید!

نظر شما در مورد این لیست جدید از دریافت کنندگان HarmonyOS 2.0 چیست؟ عملکرد هواوی در HarmonyOS 2.0 تاکنون چطور بوده است؟

نوشته به روزرسانی HarmonyOS 2.0 برای ٩ گوشی دیگر منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code