پرچمداران دارای Snapdragon 8 Gen 1 زودتر از رقبای دارای Dimensity 9000 معرفی می‌شوند

کوالکام به زودی یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد. آمریکایی‌ها قصد دارند تا در طی این رویداد، از نسل جدید تراشه پرچمدار خود رونمایی کنند. در سال آینده، قرار است پرچمداران دارای Snapdragon 8 Gen 1 روانه بازار شوند. اما این گوشی‌ها، زودتر از گوشی‌های دارای Dimensity 9000 معرفی می‌شوند.

پرچمداران Snapdragon 8 Gen 1، زودتر از گوشی‌های مجهز به Dimensity 9000 رونمایی خواهند شد

در بسیاری از شایعات، نام Snapdragon 898 برای پرچمدار جدید کوالکام محتمل بود. اما ظاهراً نام این تراشه به Snapdragon 8 Gen 1 تغییر می‌یابد.

تراشه Snapdragon 8 Gen 1: نام احتمالی جایگزین Snapdragon 898!

به گفته GizChina، چند روز پیش بود که مدیاتک به صورت رسمی از اولین تراشه ۴ نانومتری دنیای موبایل رونمایی کرد. این تراشه که Dimensity 9000 نام دارد، قدرتمندترین تراشه کنونی مدیاتک محسوب می‌شود. این تراشه نه تنها اولین تراشه ۴ نانومتری موبایل محسوب می‌شود، بلکه بیشترین قدرت را نیز در میان تراشه‌های مخصوص پلتفرم اندروید داراست.

با این وجود، در برخی از گزارشات ادعا شده است که پرچمداران دارای Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام، زودتر از گوشی‌های مجهز به Dimensity 9000 مدیاتک روانه بازار می‌شوند. به گفته یک وبلاگ نویس در شبکه اجتماعی Weibo، امسال نمی‌توان گوشی‌های مجهز به Dimensity 9000 را خریداری کرد. بلکه برای تهیه یک گوشی با چنین تراشه‌ای، باید تا اواخر سال ١۴٠٠ منتظر بمانید! در همین حین، Snapdragon 8 Gen 1 همین امسال، و به طور دقیق‌تر، تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد. گزارش‌های منتشر شده، حاکی از این هستند که چندین برند معروف، گوشی‌هایی با تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 را روانه بازار خواهند کرد. این گوشی‌ها، حوالی آذر یا دی ماه معرفی خواهند شد.

بنابراین، تراشه Snapdragon 8 Gen 1 این فرصت را خواهد داشت تا Dimensity 9000 غشرا زودتر از موعد در بخش گوشی‌های رده بالا و پرچمدار متوقف کند. به طور کلی، اگر ظرفیت تولیدی که مدیاتک برای Dimensity 9000 وعده داده است، حقیقی باشد، ما شاهد نبرد قرن بین تراشه‌های پرچمدار کوالکام و مدیاتک خواهیم بود!

طبق گزارش‌های منتشر شده، اولین دسته از تولید کنندگانی که قصد به کارگیری تراشه Dimensity 9000 را دارند، عبارتند از: ویوو، سامسونگ، اوپو، شیائومی، وان پلاس، موتورولا، ریلمی و برخی دیگر از برندهای شناخته شده. با این حال، جزئیاتی از اولین دستگاه مجهز به تراشه ۴ نانومتری جدید مدیاتک در دسترس نیست.

همچنین گمانه زنی‌هایی وجود دارند که بر اساس آن‌ها، ردمی قرار است که یکی از اولین تولید کنندگان استفاده کننده از Dimensity 9000 باشد. با این حال، احتمالاً این گوشی امسال رونمایی نمی‌شود. بنابراین، باید طی سال آینده میلادی منتظر آن باشیم. در کل، تراشه Dimensity 9000 قدرت بسیار زیادی دارد. بسیاری از کاربران، روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. اما نباید فراموش کنیم که پرچمداران مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 نیز قرار است حرف‌های زیادی در برابر گوشی‌های دارای Dimensity 9000 داشته باشند. در نتیجه، بهتر است که فعلاً منتظر بمانیم تا ببینیم که کدام طرف، پیروز نهایی این نبرد خواهد بود.

نظر شما در مورد ارائه زودتر پرچمداران دارای Snapdragon 8 Gen 1 چیست؟ شما فکر می‌کنید که بالأخره پیروزی از آن کدام تراشه خواهد شد؟

نوشته پرچمداران دارای Snapdragon 8 Gen 1 زودتر از رقبای دارای Dimensity 9000 معرفی می‌شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code