شیائومی 12X آذر یا دی ماه امسال با Snapdragon 870 معرفی می‌شود

ما به زودی وارد آخرین ماه سال جاری میلادی می‌شویم. به همین ترتیب، کمپانی‌ها بسیاری از محصولات خود را در همین بازه زمانی معرفی می‌کنند. سری شیائومی ١٢، در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود. حال گفته می‌شود که در کنار آن‌ها، شاهد ارائه شیائومی 12X نیز خواهیم بود.

شیائومی 12X به همراه پرچمداران جدید شیائومی معرفی می‌شود

قبلاً گفته بودیم که گوشی Xiaomi 12 Mini ممکن است با Snapdragon 870 عرضه شود.

آیا شیائومی ١٢ مینی با Snapdragon 870 و مشخصات پرچمدار در راه است؟

اکنون GizChina می‌گوید که شیائومی در نظر دارد تا گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ١٢ را به زودی ارائه کند. بر اساس گزارشات، ارائه گوشی Xiaomi 12 نسخه استاندارد برای امسال، بسیار محتمل است. اما شیائومی، پس از آن نیز از گوشی‌های دیگری در همین خانواده پرده برداری خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که Xiaomi 12، تنها گوشی از این نسل نیست که قرار است امسال معرفی شود. به گفته Digital Chat Station، چینی‌ها قرار است که یک گوشی دیگر با تراشه Snapdragon 870 را در کنار Xiaomi 12 روانه بازار کنند.

شیائومی Mi 11X

اگر به گزارشات قبلی نگاهی داشته باشیم، این گوشی Xiaomi 12X نام دارد! در واقع Xiaomi 12X، یک گوشی رده بالای جدید با نمایشگر کوچک‌تر خواهد بود. نمایشگر این گوشی، اندازه ۶.٢٨ اینچی خواهد داشت. گفته می‌شد که عرض بدنه این گوشی، برابر با ۶۵.۴ میلی متر است. این در حالی است که گوشی کوچکی مانند iPhone 7، دارای عرض بدنه ۶٧.١٧ میلی متری بود! بنابراین، شیائومی 12X می‌تواند یک گزینه عالی برای کاربران یک دستی باشد.

گوشی Xiaomi 12X، از نمایشگری با پنل AMOLED، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD بهره خواهد برد. اگرچه که اندازه ۶.٢٨ اینچی نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند، نشان از کوچک بودن ندارد. اما در میان گوشی‌های اخیر شیائومی، این اندازه نمایشگر کم نظیر است. ما حدس می‌زنیم که این گوشی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی باشد که به گوشی‌هایی با نمایشگر زیر ۶.۵ اینچ عادت دارند. علاوه بر این‌ها، اگر شیائومی حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی را کاهش دهد، اندازه Xiaomi 12X باز هم می‌تواند کوچک‌تر باشد! یکی از رقبای این دستگاه، Zenfone 8 با نمایشگر ۵.٩ اینچی خواهد بود.

همان طور که گفتیم، قلب تپنده Xiaomi 12X، تراشه Snapdragon 870 خواهد بود. هرچند که این تراشه، بسیار قدرتمند است. اما با این وجود، همچنان حرفی برای گفتن در برابر Snapdragon 888 Plus و Snapdragon 888 ندارد. در مقابل، شیائومی ١٢ قرار است به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 تجهیز شود. اما این‌ها، به معنی ارزان‌تر بودن Xiaomi 12X هستند.

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

خبر جذاب دیگر، احتمال استفاده از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی در این گوشی است. ما انتظار داریم که Xiaomi 12X در سه ماهه اول سال ٢٠٢٢ میلادی، روانه بازار جهانی شود.

نظر شما در مورد این جزئیات لو رفته در مورد شیائومی 12X چیست؟ فکر می‌کنید که این گوشی از چه برچسب قیمتی برخوردار باشد؟

نوشته شیائومی 12X آذر یا دی ماه امسال با Snapdragon 870 معرفی می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code