وان پلاس پتنت گوشی تاشو با لولای دوگانه را به‌ثبت رساند
1 min read

وان پلاس پتنت گوشی تاشو با لولای دوگانه را به‌ثبت رساند

یک پتنت اخیراً کشف‌شده مربوط به وان پلاس نشان می‌دهد که این شرکت احتمالاً بر روی یک گوشی هوشمند تاشو با دو لولا کار می‌کند که می‌تواند توسط یک دکمه قفل شود. در میان نوآوری‌هایی که درزمینهٔ نمایشگرهای تاشو انجام شده است، به‌نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد دستگاهی با سه صفحه‌نمایش را عرضه کند. سامسونگ، هوآوی و شیائومی پیشتازان فعلی فناوری نمایشگر تاشو هستند؛ درحالی‌که سایر تولیدکنندگان نیز در این زمینه پیشرفت‌هایی را انجام داده و طبق گزارشات پیشین، انتظار داریم سال آینده میلادی شاهد عرضه گسترده این محصولات باشیم.

پتنت گوشی تاشو با لولای دوگانه وان پلاس

این پتنت مربوط به یک تلفن تاشو با سه نمایشگر مجزا می‌باشد که سند حق اختراع آن با عنوان “پایانه تلفن همراه” ثبت شده است. اعتقاد بر این است که این حق اختراع در سال 2020 در چین ثبت‌شده و در ژوئیه 2021 نیز به‌صورت عمومی، در مرکز جهانی اختراعات در پایگاه داده اداره مالکیت معنوی جهانی (WIPO)، منتشر شده است. بنابراین، اسناد WIPO برای فناوری ثبت اختراع اعلام‌شده، مهر تأیید این پتنت مربوط به گوشی تاشو متعلق به OnePlus می‌باشد.

پتنت گوشی تاشو با لولای دوگانه وان پلاس

همچنین برخی از رندرهای خیره‌کننده از گوشی هوشمند تاشو وان پلاس با لولای دوگانه که از تصاویر پتنت آن الهام گرفته شده نیز، توسط کانسپتور Technizo منتشر شده است. این دستگاه را می‌توان به روش‌های مختلف تا کرد که گزینه‌های جالبی را برای کاربردهای بیشتر کاربر هنگام کار با دستگاه فراهم می‌کند. این دستگاه می‌تواند به‌عنوان یک تبلت بزرگ، جدا از عملکرد آن به‌عنوان یک گوشی هوشمند نیز کار کند. طراحی همه‌کاره با چالش‌های زیادی همراه بوده و مشاهده اولین گوشی هوشمند نوآورانه OnePlus هیجان‌انگیز خواهد بود. باید دید محصول نهایی در دنیای واقعی چگونه به‌نظر می‌رسد، زیرا شباهت کمی به طرح‌های فعلی گوشی‌های تاشو با لولای دوگانه دارد.

طراحی وان پلاس به‌واقع در مورد برنامه‌های کاربردی متعددی که می‌توان با این دستگاه استفاده کرد، بسیار تخیل‌برانگیز است. ما انتظار داریم اولین گوشی هوشمند تاشو OnePlus در سال 2022 عرضه شده و انتظار می‌رود که این امر با استقبال خوبی همراه باشد. با این حال، طراحی پیچیده دستگاه به‌دلیل وجود نمایشگرهای تاشو متعدد و قابلیت اطمینان لولاها، حل چندین چالش را تضمین می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون پتنت گوشی تاشو OnePlus با دو لولا و سه صفحه مجزا چیست؟

نوشته وان پلاس پتنت گوشی تاشو با لولای دوگانه را به‌ثبت رساند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code