اولین مدل از خودرو برقی شیائومی در چارک اول ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد

در اوایل هفته جاری، شیائومی آخرین گزارش مالی خود را به اشتراک گذاشت. گزارش مذکور نشان داد که بخش تحقیق و توسعه این شرکت در حال حاضر ۱۳۹۱۹ عضو دارد. که بیش از ۵۰۰ نفر از این اعضا، در پروژه خودرو برقی شیائومی کار می‌کنند.

بخش خودرو های برقی شیائومی به آرامی در حال پیشرفت است

طبق یک گزارش جدید، بخش تحقیق و توسعه شیائومی بسیار قدرتمند است. و با نزدیک به ۱۴,۰۰۰ عضو، حدود ۴۴ درصد از کل کارکنان این شرکت را تشکیل می‌دهد. پیش از این گزارش شده بود که غول فناوری چینی، شیائومی، اولین خودروی خود را به طور رسمی به ثبت رسانده است. و لی جون (موسس و مدیر عامل این برند) با بیش از ۳۰۰ کارمند رهبری این بخش را بر عهده دارد. همچنین می‌دانستیم که اولین خودرو برقی شیائومی در سال ۲۰۲۴ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. خوشبختانه طبق اخبار جدید، باید در اوایل سال ۲۰۲۴ منتظر این خودرو الکتریکی باشیم.

علاوه بر این، مطابق با متنی که GizmoChina منتشر کرده است، گزارش مالی شیائومی نشان می‌دهد که تجارت خودروهای برقی این شرکت به آرامی در حال پیشرفت است. و همان طور که گفته شد اولین خودرو برقی این شرکت در سال ۲۰۲۴ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. بنابراین نباید زمان زیادی میان معرفی و عرضه این خودرو وجود داشته باشد. این برند برای تکمیل برنامه‌های آتی خود برای راه‌اندازی خودروهای خودران، حتی یک استارت‌آپ مبتنی بر رانندگی مستقل به نام Deepmotion را در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد-شهریور) خریداری کرده است.

اوپو درحال کار بر روی توسعه خودرو برقی خود برای عرضه در بازار هند می‌باشد

این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر درباره خودرو برقی شیائومی داریم. با ترنجی همراه باشید، زیرا به محض انتشار اطلاعات بیشتر از این خودرو، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما چیست؟ آیا خودرو های برقی می‌توانند صنعت حمل و نقل را متحول سازند؟ آیا شیائومی خواهد توانست با شرکت های بزرگی مانند تسلا به رقابت بپردازد؟

نوشته اولین مدل از خودرو برقی شیائومی در چارک اول ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code