مشخصات کلیدی هواوی Nova 8 SE 4G فاش شد
1 min read

مشخصات کلیدی هواوی Nova 8 SE 4G فاش شد

سال گذشته، هواوی Nova 8 SE 5G را در دو نسخه با تراشه های Dimensity 720 و Dimensity 800U معرفی کرد. در سال جاری میلادی نیز، Nova 8 SE Youth با چیپست Kirin 710A در ماه جولای (مرداد) به طور رسمی معرفی شد. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این برند اکنون در حال آماده شدن برای رونمایی Nova 8 SE 4G در چین است. در حال حاضر افشاگر اطلاعات WhyLab، مشخصات کلیدی Nova 8 SE 4G را منتشر کرده است.

هواوی Nova 8 SE 4G با تراشه Kirin 710A در راه است

هواوی Nova 8 SE 4G دارای نمایشگر ۶.۵ OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل یا همان FullHD+ است. ابعاد این دستگاه نیز ۱۶۱.۶×۷۴.۸×۷.۵ میلی متر، و وزن آن ۱۸۰ گرم خواهد بود. متاسفانه نباید انتظار زیادی از قدرت پردازشی این دستگاه داشته باشیم. زیرا هواوی باز هم به سراغ تراشه تکراری و نام آشنای خود یعنی Kirin 710A که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است، خواهد رفت.

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، تراشه مذکور وظیفه تامین قدرت پردازشی نوا 8 SE 4G را بر عهده دارد. انتظار می‌رود این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. باتری این دستگاه ظرفیتی ۳,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که به وسیله درگاه USB-C و با حداکثر توان ۶۶ وات شارژ می‌شود.

Nova 8 SE Vitality Edition

مطابق انتظار، این تلفن هوشمند از سیستم عامل HarmonyOS 2 استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات Nova 8 SE 4G می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. دوربین های موجود در قاب پشتی این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیگر است. این دستگاه در رنگ های آبی، نقره ای، سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

بسیاری از مشخصات Nova 8 SE 4G مشابه Nova 8 SE 5G است که در سال گذشته معرفی شد. تنها تفاوت قابل توجه بین این دو دستگاه آن است که تراشه Dimensity 720/800U با Kirin 710A جایگزین شده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه Nova 8 SE 4G وجود ندارد.

هواوی Nova 8 SE و نسخه High Edition آن رسما معرفی شدند

نظر شما درباره میان رده های اخیر هواوی چیست؟ آیا این دستگاه ها هنوز ارزش خرید دارند؟

نوشته مشخصات کلیدی هواوی Nova 8 SE 4G فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code