اوپو Reno 7 Pro به همراه Reno 7 و Reno 7 SE معرفی شد: جذابیت دو چندان

اوپو هر چند ماه، از نسل جدید سری Reno خود پرده بر می‌دارد. این سری از گوشی‌های اوپو، جزوی از پر فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی هستند. سری Reno 7 اوپو، امروز با سه عضو معرفی شد. بهترین گوشی این نسل، اوپو Reno 7 Pro است. در ادامه. به جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت اوپو Reno 7 Pro

همان طور که اشاره کردیم، اوپو چند ماه قبل از سری Reno 6 خود رونمایی کرده بود.

سه گوشی Reno 6 اوپو، Reno 6 Pro و Reno 6 Pro Plus رسماً معرفی شدند

اکنون گزارشی که EqualLeaks، از رویداد جدید اوپو داده است، حاکی از رونمایی سه گوشی جدید از سری تازه وارد Reno 7 اوپو است. این گوشی‌ها، رینو ٧ اس ای، رینو ٧ و رینو ٧ پرو هستند. تمام این گوشی‌ها، فعلاً در چین معرفی شده‌اند. برای شروع، از مشخصات فنی د قیمت اوپو Reno 7 Pro شروع می‌کنیم و پس از آن، به سراغ دیگر گوشی‌های جدید اوپو می‌رویم.

برای شروع، اوپو رینو ٧ پرو دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. البته رفرش ریت ٩٠ هرتزی نمایشگر این گوشی با توجه به برچسب قیمتی آن، چندان منطقی نیست. قلب تپنده این گوشی، تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1200 Max نام دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، در زیر نمایشگر آن قرار گرفته است.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

جنس قاب پشتی رینو ٧ پرو، از شیشه است. فریم آن نیز فلزی است. وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب ١٨٠ گرم و ٧.۴۵ میلی متر است. این ارقام، حاکی از سبک و نازک بودن Reno 7 Pro نسبت به رقبا است. دوربین اصلی سه گانه Reno 7 Pro، مجهز به سنسورهای ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض است. حسگر تصویر اصلی این دستگاه، سونی IMX766 است. در کنار این‌ها، دوربین سلفی اوپو Reno 7 Pro، سنسور IMX709 سونی با وضوح ٣٢ مگاپیکسلی را داراست.

اوپو Reno 7 Pro

باتری Reno 7 Pro، دارای ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این باتری، از شارژر ۶۵ واتی درون جعبه گوشی پشتیبانی می‌کند. موتور ویبره Reno 7 Pro، از نوع X-Axis است. ظاهراً این گوشی تازه وارد، مجهز به رابط کاربری ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ است! ۸ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قیمت نسخه‌های ٨/٢۵۶ و ١٢/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی، به ترتیب برابر با ٣,۶٩٩ یوان (معادل ۵٧٩ دلار آمریکا) و ٣,٩٩٩ یوان (معادل ۶٢۶ دلار آمریکا) است.

جزئیات رونمایی از رینو ٧

پس از دستگاه برتر این خانواده، نوبت به عضو میانی، یعنی Oppo Reno 7 می‌رسد. این گوشی، یک نسخه ارزان‌تر نسبت به Reno 7 Pro محسوب می‌شود. بنابراین، شاهد برخی از تفاوت‌ها در این بین هستیم. بهتر است بگوییم که دوربین سلفی، باتری و شارژر Reno 7، به مانند Reno 7 Pro است. اما اجازه بدهید تا به تفاوت‌ها بپردازیم. اندازه

نمایشگر این گوشی، از رینو ٧ پرو کوچک‌تر است و به ۶.۴٣ اینچ رسیده است. با این حال، نوع پنل همچنان یکسان است. دوربین اصلی این گوشی، از همان سنسورهای جانبی بهره می‌برد. با این تفاوت که شاهد به کارگیری حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV64B به جای IMX766 سونی هستیم.

همچنین بر خلاف نسخه پرو، اوپو تصمیم به استفاده از Snapdragon 778G در رینو ٧ گرفته است. بلوتوث نسخه ۵.٢، وزن ١٨۵ گرمی، ضخامت ٧.۵٩ میلی متری و رابط کاربری ColorOS 12، از دیگر مشخصات این گوشی است. همچنین ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، این گوشی را همراهی می‌کنند.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

در نهایت، نوبت به قیمت می‌رسد. قیمت هر کدام از نسخه‌های اوپو رینو ٧، به شرح زیر است:

– ۸/١٢٨ گیگابایتی: ٢,۶٩٩ یوان (معادل ۴٢٣ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٩٩٩ یوان (معادل ۴٧٠ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٢٩٩ یوان (معادل ۵١۶ دلار آمریکا)

معرفی Oppo Reno 7 SE

پس از تمام این‌ها، نوبت به آخرین عضو سری Reno 7 اوپو می‌رسد. این گوشی، Reno 7 SE نام دارد و قیمت آن، کم‌تر از دیگر اعضای معرفی شده است. نمایشگر این گوشی، مانند رینو ٧ است اما دوربین اصلی سه گانه آن، متشکل از سنسورهای ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی اسد و متأسفانه، خبری از قابلیت عکاسی فوق عریص در این گوشی نیست. دوربین سلفی هم وضوح ١۶ مگاپیکسلی داشته و درون حفره نمایشگر واقع شده است.

تراشه موجود در این دستگاه، Dimensity 900 است. ظرفیت باتری این گوشی، همان اندازه ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی را دارد. با این تفاوت که توان شارژر Reno 7 SE، به ٣٣ وات کاهش یافته است. وزن ١٧١ گرمی و ضخامت ٧.۴۵ نیلی متری، از دیگر جذابیت‌های طراحی این گوشی جدید اوپو است. همچنین بر خلاف Reno 7 و Reno 7 Pro، بدنه این گوشی دیگر تخت نیست و فریم آن پلاستیکی است. باقی مشخصات Reno 7 SE، مانند دو برادر بزرگ‌ترش است.

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

قیمت نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی، برابر با ٢,١٩٩ یوان (معادل ٣۴۴ دلار آمریکا) است. نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ٢,٣٩٩ یوان (معادل ٣٧۶ دلار آمریکا‌) روانه بازار می‌شود.

نظر شما در مورد رونمایی از سری Reno 7 و در رأس آن، اوپو Reno 7 Pro چیست؟ کدام عصو این خانواده را بیشتر می‌پسندید؟

نوشته اوپو Reno 7 Pro به همراه Reno 7 و Reno 7 SE معرفی شد: جذابیت دو چندان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code