گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition معرفی شد: اولین گوشی با ١٨ گیگابایت رم و ١ ترابایت حافظه داخلی

گوشی‌های ZTE، در چین محبوبیت زیادی دارند. این کمپانی در برخی مواقع نیز گوشی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition، نسخه‌ای جدید از پرچمدار ZTE است. همچنین این گوشی یک عنوان جدید را تصاحب کرده است.

گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition با ١٨ گیگابایت حافظه رم و ١ ترابایت حافظه داخلی از راه رسید

مدتی پیش، ZTE جدیدترین عضو از سری Axon 30، یعنی Axon 30 5G را رونمایی کرد.

گوشی ZTE Axon 30 با دوربین سلفی زیر نمایشگر و Snapdragon 870 رونمایی شد

اکنون Gizmochina گزارش می‌دهد که ZTE امروز یک رویداد جدید را در چین معرفی کرده است. طی این رویداد، از گوشی میان رده ZTE Voyage 20 Pro رونمایی شد. اما در کنار، یک نسخه ویژه و جدید از Axon 30 Ultra نیز از راه رسید. اما بدیهی است که در نهایت، ستاره اصلی این رویداد، گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition با ١٨ گیگابایت حافظه رم بوده است!

نه تنها نسخه جدید Axon 30 Ultra، بیشترین میزان حافظه ذخیره سازی را در بازار گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد، بلکه این دستگاه اولین گوشی هوشمندی است که ترکیب ١٨ گیگابایت حافظه رم و ١ ترابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهد! این گوشی در قاب پشتی خود، از طیف رنگی مشکی فضایی بهره می‌برد. در کنار آن، جعبه این گوشی به تصویر یک سیاره مزین شده است. ZTE می‌گوید که این تم رنگی، برای ادای احترام به روح فضانوردان چینی و اکتشافات فضایی آن‌ها بوده است.

اما شگفتی‌های این گوشی تازه وارد، تمام نشده‌اند. روی جعبه این گوشی، یک فضانورد نشان داده شده است که به دور یک سیاره می‌گردد. حتی یک نسخه اختصاصی از این گوشی وجود دارد که از فیبر کربن ساخته شده است. آخرین و جذاب‌ترین موضوع، این است که ZTE با فروش این گوشی به شما، ایربادز ZTE LiveBuds Pro با قیمت ٣۴٩ یوان (معادل ۵۵ دلار) را در جعبه به شما هدیه می‌دهد.

جدا از موارد ذکر شده، باقی مشخصات نسخه هوا فضایی، مشابه همان نسخه اصلی Axon 30 Ultra است. این گوشی، دارای تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 است. نمایشگر دستگاه، ۶.۶٧ اینچی است و پنل AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی دارد. شاید جذاب‌ترین بخش این گوشی، دوربین اصلی چهارگانه آن باشد. در این سیستم دوربین، شاهد به کارگیری سه حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی هستیم! از دیگر مشخصات این گوشی، می‌توان به دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی، باتری ۴,۶٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۶ واتی اشاره کرد.

قیمت این نسخه از Axon 30 Ultra، برابر با ۶,٩٩٨ یوان (معادل ١,٠٩۵ دلار آمریکا) است. اما عرضه جهانی این نسخه، دور از ذهن به نظر می‌رسد. با این حال، نسخه عادی Axon 30 Ultra هم اکنون در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition چیست؟ ویژگی‌های این نسخه را می‌پسندید؟

نوشته گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition معرفی شد: اولین گوشی با ١٨ گیگابایت رم و ١ ترابایت حافظه داخلی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code