طراحی دوربین شیائومی ۱۲ فاش شد؛ احتمال استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی

انتظار می‌رود پرچمداران سری شیائومی ۱۲ تا پیش از پایان سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شوند. همچنین این خانواده مانند نسل پیشین خود، شامل سه نسخه خواهد بود؛ با این تفاوت که نسخه پرو، احتمالا جای خود را به یک گوشی کامپکت می‌دهد. حال به‌تازگی، Digital Chat Station در حساب Weibo خود، آخرین اطلاعات بدست آمده در مورد دوربین این گوشی را به‌اشتراک گذاشته است. وی با انتشار طراحی احتمالی قاب دوربین شیائومی ۱۲، ادعا می‌کند که لنز اصلی آن از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

طراحی دوربین شیائومی ۱۲

شایعات حاکی از آن است که شیائومی نمایشگر با وضوح +FHD را به سری پرچمداران خود بازمی‌گرداند که نسبت به پنل‌های 1440p سری Mi 11، یک عقب‌گرد به‌شمار می‌رود. طراحی کلی این گوشی نیز نسبت به مدل‌های قبلی تغییری نکرده است؛ به‌طوری‌که احتمالا شاهد لبه‌های کمی گرد و سوراخ نمایشگر تکی در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر آن باشیم.

این افشاگر اشاره می‌کند که شیائومی ۱۲، احتمالا دارای طراحی قاب دوربین پشتی مشابه تصویر پایین بوده و لنز اصلی آن نیز، میزبان یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

طراحی دوربین شیائومی ۱۲

افشاگر مذکور در ادامه بیان می‌کند که شیائومی به‌احتمال فراوان پشتیبانی از شارژ سریع تا ۱۰۰ وات را برای پرچمداران آینده خود فراهم می‌کند؛ چیزی که درحال‌حاضر در سری 11T نیز شاهد آن هستیم. همچنین اسکنر اثر انگشت اپتیکال در زیر صفحه OLED این گوشی نیز بهبود یافته و احتمالا منطقه وسیع‌تری برای تشخیص انگشت خواهد داشت.

پیش از این، اشاره کردیم که پرچمدار آینده شیائومی علاوه‌بر دارا بودن نمایشگر خمیده، دارای بلندگوهای استریو همسان نیز می‌باشد که درحال‌حاضر و در سری می ۱۱، شاهد آن نیستیم.

تنها یک هفته تا آغاز رویداد کوالکام برای معرفی رسمی از تراشه پرچمدار خود باقی‌مانده و انتظار می‌رود و پس از رونمایی از چیپست، شیائومی نیز جزئیات بیشتری را در مورد سری پرچمداران آینده خود فاش کند.

نظر شما راجع‌به قاب دوربین پشتی شیائومی ۱۲ و احتمال استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در این گوشی چیست؟

نوشته طراحی دوربین شیائومی ۱۲ فاش شد؛ احتمال استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code