تصاویر و برخی از مشخصات ویوو Y32 در میان داده های TENAA فاش شد
1 min read

تصاویر و برخی از مشخصات ویوو Y32 در میان داده های TENAA فاش شد

در میان داده های جدید TENAA تصاویر و برخی از مشخصات تلفن هوشمند جدید Vivo، با نام ویوو Y32 دیده می‌شود. بر اساس تصاویر منتشر شده، ویوو Y32 از طراحی مشابهی با Vivo Y33s برخوردار است.

تصاویر ویوو Y32 منتشر شد؛ طراحی مشابه با ویوو Y33s

بر اساس تصاویر منتشر شده ویوو Y32 توسط TENAA، این تلفن هوشمند دارای ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی، صفحه نمایش فلت و یک ناچ قطره ای است که دوربین سلفی را در خود جای داده است. به نظر می‌رسد که Vivo Y32 یک تلفن هوشمند اقتصادی دیگر با مشخصات مشابه Vivo Y33s برای بازارهای مختلف باشد.

Vivo Y32

مطابق با گزارش GSMArena، اخیراً، این گوشی گواهی 3C چین را دریافت کرده است که نشان می‌دهد از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گواهی همچنین به نوعی عرضه این گوشی در بازار چین را نیز تأیید می‌کند. این گوشی هوشمند برچسب قیمتی اقتصادی خواهد داشت و طبق انتظار خبری از پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G هم نیست.

در حال حاضر، اطلاعات کمی در مورد این گوشی هوشمند وجود دارد. اما ما انتظار داریم که این دستگاه به زودی گواهینامه های بیشتری را دریافت کند و در سال جاری میلادی رونمایی شود.

آیا مشخصات Vivo Y33s را به یاد دارید؟

همان‌طور که گفته شد، احتمالا ویوو Y32 از مشخصات مشابهی با Vivo Y33s برخوردار خواهد بود. بنابراین یادآوری مشخصات فنی این تلفن هوشمند خالی از لطف نیست. Vivo Y33s دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی Full-HD+ به همراه یک ناچ قطره ای است. این پنل از نوع LCD بوده و مانند بسیاری از دستگاه های مقرون به صرفه دارای رفرش ریت ۶۰ هرتزی است. دوربین سلفی ویوو Y33s رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در قاب پشتی نیز ماژول دوربین سه گانه ۵۰+۲+۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

Vivo Y33s

تامین نیروی پردازشی این دستگاه برعهده تراشه مدیاتک هلیو G80 قرار دارد. همچنین ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این تراشه را همراهی می‌کنند. Vivo Y33s مانند بسیاری از گوشی های میان رده اقتصادی دیگر از باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری و فست شارژ ۱۸ وات استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند با رابط کاربری FunchTouch 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست می‌رسد. خوشبختانه بر روی لبه های فریم این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری صدا و درگاه USB-C دیده می‌شود.

ویوو Y76 با تراشه Dimensity 700 و شارژر ۴۴ وات معرفی شد

با توجه به مشخصات و تصاویر فاش شده، نظر شما درباره Vivo Y32 چیست؟ به نظر شما عرضه این تلفن هوشمند با چه برچسب قیمتی منطقی است؟

نوشته تصاویر و برخی از مشخصات ویوو Y32 در میان داده های TENAA فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code