مشخصات نمایشگر و دوربین گوشی تاشو اوپو فاش شد

مدت زیادی است که شایعات گوشی هوشمند تاشو اوپو با نام احتمالی OPPO Find N به‌گوش می‌رسد. اکنون، به‌عنوان دوره زمانی موردانتظار پیش از معرفی رسمی، اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر شده است. افشاگر مشهور فناوری، Digital Chat Station، به‌تازگی جزئياتی پیرامون مشخصات نمایشگر و دوربین گوشی تاشو اوپو را فاش کرده که درادامه آن را با هم مرور می‌کنیم.

مشخصات گوشی تاشو اوپو

طبق گفته این افشاگر، تلفن تاشو جدید OPPO از راه‌حل نمایشگر تاشو داخلی مانند هر سه دستگاه تاشو اصلی حال‌حاضر یعنی گلکسی زد فولد سامسونگ، هواوی میت ایکس ۲ و شیائومی می میکس فولد استفاده می‌کند. وی همچنین اشاره کرد که صفحه‌نمایش ثانویه گوشی نیز دارای طراحی کمی خمیده بوده و یک سوراخ نمایشگر منفرد در بالای آن قرار گرفته است که متأسفانه، رفرش‌ریت آن به ۶۰ هرتز محدود می‌شود.

هنگام صحبت در مورد نمایشگر اصلی، وی اشاره کرد که این صفحه‌نمایش از طراحی تخت برخوردار می‌باشد و دارای یک سوراخ منفرد در گوشه سمت چپ بالایی خود است. همچنین این نمایشگر برخلاف صفحه خارجی، از رفرش‌ریت تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

افشاگر مذکور همچنین اشاره می‌کند که یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای لنز دوربین سلفی وجود خواهد داشت. با این حال، او فاش نکرد که این لنز در کجای نمایشگر قرار گرفته است، روی آن و یا داخل صفحه‌نمایش. در قسمت پشتی، یک دوربین سه‌گانه (50 مگاپیکسل IMX766 اصلی + 16 مگاپیکسل IMX481 اولتراواید + 13 مگاپیکسل S5K3M5) وجود دارد و طراحی ماژول دوربین مشابه سری Reno 6 اوپو خواهد بود. علاوه‌بر این، یک اسکنر اثرانگشت جانبی نیز با دکمه قفل صفحه ادغام شده است.

مشخصات گوشی تاشو اوپو

طبق شایعات قبلی، گوشی جدید تاشو اوپو ممکن است متعلق به سری OPPO Find باشد و «OPPO Find N» نام گیرد. همچنین انتظار می‌رود سایز صفحه‌نمایش ثانویه آن حدود 6.5 اینچ بوده، درحالی‌که صفحه‌نمایش داخلی ممکن است 8 اینچ باشد.

وظیفه تأمین قدرت این دستگاه، به‌عهده‌ی چیپست قدرتمندی مانند اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اسنپدراگون 888 پلاس خواهد بود. همچنین در رابط کاربری آن، پشتیبانی از عملکرد پنجره کوچک درصفحه‌نمایش ثانویه نیز وجود خواهد داشت.

منابع همچنین ادعا کرده‌اند که ممکن است شاهد نوآوری‌هایی در این گوشی باشیم که مشابه آن را هرگز در دستگاه دیگری متعلق به اوپو و یا سایر تولیدکنندگان ندیده‌ایم؛ مواردی مانند تراشه‌ توسعه‌یافته توسط خود شرکت و یا فناوری تصویربرداری حرفه‌ای.

انتظار می‌رود قیمت گوشی تاشو OPPO حدود 10000 یوان (1565 دلار) باشد و ممکن است در نیمه اول سال 2022 عرضه شود.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات احتمالی نمایشگر و دوربین گوشی تاشو اوپو چیست؟

نوشته مشخصات نمایشگر و دوربین گوشی تاشو اوپو فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code