مشکل شارژ شدن پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل گزارش شده است

گوگل با سری پیکسل 6 خود سعی کرد یک رقابت جدید با بزرگان دنیای موبایل را آغاز کند. اما این شروع طوفانی گوگل با بروز مشکلات عجیب و غریب این دستگاه، تبدیل به نسیمی ملایم شد. به تازگی مشکل شارژ شدن پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل گزارش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گزارش مشکل شارژ شدن پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو؛ مشکلات این دستگاه تمام نخواهد شد…!

پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل اکنون بیشتر از یک ماه است که در فروشگاه‌های مختلف عرضه شده‌اند. این موضوع مشهود است که ما در مورد اشکالات کوچک این دستگاه، اخبار زیادی نمی‌شنویم. گوگل آپدیت‌های نرم‌افزاری مختلفی را برای رفع مشکلاتی همچون تاخیر در شناسایی اثر انگشت و مشکل شماره‌ گیری خودکار که تلفن‌ کاربران به‌طور تصادفی، اقدام به تماس با مخاطبین می‌کرد و همچنین تماس‌های اضطراری بدون درخواست را با 911 انجام می‌داد، منتشر کرده است.

شارژ با جریان 30 وات در گوگل پیکسل 6 پرو صورت نمی‌گیرد

مشکل جدید حسگراثرانگشت Pixel 6 : از کار افتادن حسگر در صورت ۰ درصد شدن باتری

پاسخ گوگل به مشکل Pixel 6 در بخش حسگر تشخیص اثرانگشت: دلایل امنیتی!

از سوی دیگر، یک آپدیت موجب حذف ویژگی Magic Eraser در برخی از گوشی‌های سری پیکسل 6 شد که اوضاع را بدتر از قبل کرد. با استفاده از پاک‌کن جادویی (Magic Eraser)، کاربران می‌توانند حضور ناخواسته افراد و اشیا مختلف را در عکس‌های خود حذف کنند. این ویژگی شدیدا توسط گوگل برای سری پیکسل 6 تبلیغ شده بود. اکنون یک باگ جدید ظاهر شده است که گوگل باید توجه خود را به بررسی و حل آن معطوف کند.

کاربران پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در شارژ کردن تلفن‌های خود با استفاده از شارژرهای فرعی با مشکل مواجه هستند

به گفته چندین کاربر ردیت، برخی از دارندگان پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو که سعی دارند گوشی جدید خود را با شارژرهای قدیمی یا شارژرهای فرعی، شارژ کنند، قادر به انجام این کار نیستند. چیزی که این مشکل را بزرگ‌تر می‌کند این است که گوگل، مانند اپل، سامسونگ و سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، شارژر را در جعبه گوشی‌های جدید خود قرار نمی‌دهد. به باور برخی از کاربران، گوگل این کار را انجام داده است تا کاربران را مجبور کند شارژر 30 واتی خود را به قیمت 30 دلار خریداری کنند.

حذف اشتباهی ویژگی Magic Eraser از سری پیکسل 6؛ آپدیت در راه است

انتشار آپدیت پیکسل 6 گوگل برای رفع مشکلات اثر انگشت

برخی از کاربران به طور خاص به ناتوانی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در انچام پروسه شارژ دستگاه توسط شارژر خودرو اشاره می‌کنند. از سوی دیگر، برخی از کاربران نیز می‌گویند که دستگاه آن‌ها حتی در هنگام استفاده از نسل اول Pixel Stand و سایر نسل‌های این استندها، شارژ نمی‌شود. یک کاربر گفته است که در 10 روز اول تا زمانی که دستگاهش مشکل شارژ نداشت، از آن استفاده کرد.

اما در نهایت گوشی خود را پس فرستاد و منتظر است تا ببیند آیا این یک مشکل برای همه سری پیکسل 6 است یا فقط در گوشی خود چنین چیزی رخ داده است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد این مشکلی است که به غیر از این کاربر، کاربران دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در انجمن Pixel، یکی از کاربران پیکسل 6 با نام Alexandru Dumitrache 245 گفته است:

همین الان دستگاه را خریداری کردم و آن را به شارژر عمومی خود که تا امروز از آن برای شارژ هر دستگاه مجهز به USB نوع C استفاده می‌کردم، وصل کردم. اما با وصل کردن دستگاه به آن، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. بدون شارژ، بدون اخطار، هیچ چیز خاصی رخ نمی‌دهد، طوری که انگار اصلا دستگاه به شارژر متصل نیست. من حتی در ادامه بسیاری از شارژرها و کابل‌های دیگر را که در خانه‌ دارم نیز امتحان کردم. متاسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها کار نکرد. در نهایت کابل اصلی پیکسل 6 را به شارژر آیفون همسرم وصل کردم و دستگاه شروع به شارژ شدن کرد. این موضوع کاملا باعث نا امیدی من شده است.

برقراری تماس تصادفی در گوشی‌های پیکسل با افراد موجود در لیست مخاطبین

این کاربر زمانی که برای تست شارژرهای ماشین نیز اقدام کرده، متوجه شده که دستگاه با شارژرهای ماشینی هم شارژ نمی‌شود. همان طور که الکساندرو می گوید، این عجیب‌ترین چیزی است که تا به حال دیده شده است. اگر به دلایلی گوگل تصمیم گرفته است که گوشی پیکسل 6 فقط با ترکیب کابل و شارژر اصلی این شرکت شارژ شود، باید آن را در اسرع وقت به گوگل بازپس فرستاد. زیرا این کاربر حدود 20 شارژر دارد و دو نفر در یک اتاق کوچک، فقط به این دلیل که گوشی خود را عوض کرده‌اند، قرار نیست هربار برای هر دستگاه، کابل و شارژر را تعویض کنند.

استفاده از شارژر PD (Power Delivery) یک راه حل برای این مشکل است

همان کاربر پیکسل در آپدیت پست خود نوشته است که در نهایت مبلغی کمتر از 100 پوند را برای خرید دو شارژر دیواری، یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی و سه کابل جدید با استفاده از فناوری PD هزینه کرده است. اما نکته خنده‌دار اینجا است که او می‌گوید گوگل یک گوشی به من فروخته است که 30 درصد از آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده. اما من را مجبور کرد 100 برابر وزن آن دستگاه، از وسایل الکترونیکی خود دور بریزم که هیچ فایده‌ای برای آن‌ها ندارند. اگر آن‌ها دوستدار محیط زیست بودند، چنین کاری نمی کردند.

بهترین راه حل این است که یک شارژر از گوگل بخرید یا این که یک شارژر PD یا (Power Delivery) فرعی را امتحان کنید. این شارژرها از کابل‌های USB-A به USB-C استفاده نمی‌کنند. در عوض از USB-C به USB-C استفاده می‌کنند و بدین ترتیب سرعت شارژ سریعتری را ارائه می‌دهند. به گفته phonearena، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که اگرچه می‌توانند با یک شارژر فرعی پیکسل‌های جدید خود را شارژ کنند، اما سرعت شارژ آن‌ها بسیار پایین است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما گوشی پیکسل 6 را دارید؟ آیا چنین مشکلی برای شما نیز پیش آمده است؟ راه حل شما چیست؟

نوشته مشکل شارژ شدن پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل گزارش شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code