افزایش دو برابری تولید تبلت سامسونگ در سال 2022 میلادی

سامسونگ بی شک قدرتمندترین شرکت اندرویدی در زمینه تولید تبلت است. فروش تبلت‌های این شرکت همواره رضایت بخش بوده و حالا به نظر می‌رسد که باید شاهد افزایش دو برابری تولید تبلت سامسونگ در سال جدید میلادی باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

افزایش دو برابری تولید تبلت سامسونگ؛ برنامه‌های مهم سامسونگ برای سال 2022

بازار تبلت‌ها تا قبل از سال 2020 مشکلات زیادی داشت. کاربران معمولا نیازی به ارتقای تبلت خود برای سال جدید نداشتند زیرا پیشرفت‌های مهم و خیره‌کننده‌ای برای این محصولات وجود نداشت. حتی با افزایش اندازه صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، تقاضای کمتری برای این دستگاه‌ها وجود داشت.

سامسونگ در سال آینده تولید تبلت را 6 درصد افزایش می دهد، یعنی دو برابر بیشتر از تولید سال جاری

اما با شیوع ویروس کرونا، کسانی که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در خانه کار می‌کردند، شروع به خرید تبلت کردند تا به آن‌ها در انجام کارهای روزمره کمک کند. کودکانی هم که به دلیل شیوع این ویروس، از خانه، امورات مربوط به مدرسه را پیگیری می‌کردند، نیاز به یک تبلت داشتند تا به آن‌ها در انجام تکالیف کمک کند و با آن بتوانند هر روز در کلاس درس شرکت کنند. بنابراین، هم بزرگسالان و هم کودکان به تبلت‌های جدیدی نیاز داشتند تا به آن‌ها کمک کند همانند گذشته کارهای خود را انجام دهند. در پایان روز، نیز بتوانند از تبلت‌های خود برای سرگرمی یا تماشای فیلم‌های مختلف و انجام بازی‌های ویدیویی استفاده کنند.

در طول سه ماهه دوم مالی سال 2021، اپل گزارش داد که درآمد این شرکت 79 درصد افزایش یافته و از 4.37 میلیارد دلار به 7.81 میلیارد دلار رسیده است. سامسونگ نیز در بازار تبلت‌ها فعال و پر کار بود. طبق گفته TheElec، این روند در سال آینده ادامه خواهد یافت و انتظار می‌رود این شرکت تولید دستگاه‌های گلکسی Tab را تا 6 درصد افزایش دهد.

سری Galaxy Tab S8 سامسونگ تنها با Snapdragon 898 عرضه می‌شود!

سامسونگ انتظار دارد در سال آینده، 34 میلیون دستگاه تبلت گلکسی Tab را روانه بازار کند که این رقم، نسبت به میزان تولید و عرضه سال جاری، 6 درصد افزایش به همراه خواهد داشت. این رقم همچنین دو برابر افزایش 3 درصدی عرضه گلکسی Tab است که سامسونگ از سال 2020، برای سال 2021 ثبت کرده بود. در سال جاری، سامسونگ شاهد فروش 32 میلیون دستگاه تبلت گلکسی Tab در مقایسه با 31 میلیون دستگاه سال قبل بود.

همچنین این گزارش می‌گوید که سامسونگ از سه ماهه اول سال آینده، 400 هزار دستگاه تبلت گلکسی تب اس 8 الترا، 900 هزار دستگاه گلکسی تب اس 8 پلاس و 1.2 میلیون تبلت گلکسی تب اس 8 را از سه ماهه اول سال آینده تولید خواهد کرد. همچنین در سه ماهه اول، سامسونگ تولید 11 میلیون از مدل گلکسی تب A8 و گلکسی تب A7 لایت را آغاز خواهد کرد.

رندر طراحی گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ را با ناچ عریض ببینید

از سه ماهه سوم سال 2022، سامسونگ 1.6 میلیون دستگاه گلکسی تب اس 8 لایت را تولید خواهد کرد. ممکن است متوجه شوید که هر چه مدل گران‌تر باشد، تعداد واحدهای کمتری از خط تولید آن خارج می‌شود. Elec می‌گوید که در سال 2022، بیش از 60 درصد از تولید گلکسی تب شامل گلکسی‌های رده پایین رده و میان رده سری A خواهد بود. برای صرفه جویی در هزینه‌های توسعه، سری Galaxy Tab A با کمک یک تولید کننده دیگر به نام JDM، تولیدی مبتنی بر توسعه مشترک خواهد شد. این به سامسونگ اجازه می‌دهد تا با اشخاص ثالث در زمینه طراحی و تهیه قطعات همکاری کند.

تصمیم سامسونگ برای افزایش 6 درصدی تولید تبلت در سال آینده ممکن است خبری خوشحال کننده برای این شرکت باشد. زیرا اخیرا شاهد انتشار اخباری در مورد کشف یک نوع جدید از ویروس کرونا به نام Omicron هستیم. اگر این سویه به اندازه همان نمونه‌های قبلی مسری باشد، می‌توان گفت که شرکت‌ها کارگران خود را بیشتر از حد انتظار در خانه نگه خواهند داشت. حتی برخی از آن‌هایی که انتظار می‌رود به زودی به دفتر کار خود بازگردند، اکنون در خانه مانده‌اند. کاهش 900 واحدی سرمایه بازار صنعتی داوجونز در روز جمعه نشان می‌دهد که سرمایه گذاران چقدر این خبر را جدی تلقی می‌کنند.

افزایش دو برابری تولید تبلت سامسونگ

سامسونگ سال آینده 19 میلیون ساعت هوشمند و 23 میلیون ایرباد خواهد ساخت

آخرین اطلاعات منتشر شده توسط Canalys نشان می‌دهد که در سه ماهه سوم سال 2021، سامسونگ شاهد کاهش 20.2 درصدی در فروش تبلت‌های خود در سراسر جهان از 9.03 میلیون به 7.21 میلیون بوده است. این شرکت در طول این سه ماهه، 19.1 درصد از بازار جهانی تبلت ها را در اختیار داشت و پس از اپل و سهم 40.4 درصدی آن از بازار جهانی تبلت‌ها، از جولای تا سپتامبر در رتبه دوم قرار گرفته است.

همچنین TheElec می‌گوید که سامسونگ 4.8 میلیون دستگاه Galaxy Watch 5 را در سه ماهه سوم و چهارم سال 2022 تولید خواهد کرد. امسال سامسونگ استفاده از سیستم عامل بومی تایزن خود را برای Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic به طور کلی کنار گذاشت و سیستم عامل Wear را جایگزین سیستم عامل خود کرد.

محصولات جدید سامسونگ برای سال آینده: گلکسی واچ ۵، گلکسی بادز پرو ٢ و…

به گزارش PhoneArena، انتظار می‌رود این شرکت در سال آینده 19 میلیون واحد ساعت هوشمند تولید کند. همچنین قرار است سامسونگ در سال آینده 23 میلیون هدفون تولید کند که شامل 3.1 میلیون گلکسی بادز پرو 2 (در سه ماهه دوم تا چهارم سال 2022 ) و 3.3 میلیون گلکسی بادز لایو 2 (در سه ماهه سوم و چهارم سال 2022) خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ در انجام برنامه خود برای سال آینده موفق خواهد بود؟ آیا شما قصد خرید تبلت‌های جدید این شرکت را خواهید داشت؟

نوشته افزایش دو برابری تولید تبلت سامسونگ در سال 2022 میلادی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code