تصاویر لو رفته Vivo Watch 2 طراحی و برخی از قابلیت‌های آن را نشان می‌دهد
1 min read

تصاویر لو رفته Vivo Watch 2 طراحی و برخی از قابلیت‌های آن را نشان می‌دهد

کمپانی مستقر در چین ویوو، اولین ساعت هوشمند خود با نام Vivo Watch را در شهریورماه سال گذشته معرفی کرد که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، می‌توان به نمایشگر دایره‌ای و عمر باتری ۱۸ روزه در حالت آماده‌به‌کار اشاره کرد. با این حال، این ساعت درشرف کسب جانشین خود با نام احتمالی Vivo Watch 2 می‌باشد که پیش از این، در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه ظاهر شده بود. حال، به‌تازگی تصاویر Vivo Watch 2 فاش شده است که از طراحی مشابه نسل پیشین، اما با ظاهری مدرن‌تر خبر داده و عرضه قریب‌الوقوع آن را بیان می‌کند.

تصاویر Vivo Watch 2

به نقل از وب‌سایت gizmochina، تصاویر جدید نه‌تنها ایده‌ای از طراحی کلی ساعت هوشمند آینده ویوو را به ما داده، بلکه برخی از قابلیت‌های موردانتظار آن را نیز نشان می‌دهند. برخی از ویژگی‌های قابل‌توجه این ساعت شامل نظارت بر ضربان قلب، GPS داخلی و گام‌شمار می‌باشند. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که دستگاه از تماس‌های صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. این مورد با شایعات پیشین مبنی‌‌بر پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی (e-SIM) برای این ساعت، مطابقت دارد.

تصاویر Vivo Watch 2

ازنظر طراحی، ویوو واچ 2 همان طراحی دایره‌ای مدل قبلی را خواهد داشت که در فریم سمت راست خود، میزبان دو دکمه مجزا به‌منظور اجرای فرامین مختلف در رابط کاربری آن می‌باشد. این ساعت همچنین دارای گزینه‌های بند چرمی و سیلیکونی جدید است. همچنین گفته می‌شود که Vivo Watch 2 دارای باتری 501 میلی‌آمپرساعتی بوده که دو برابر بیشتر از ظرفیت باتری نسل اول Vivo Watch می‌باشد که درنتیجه، انتظار عمر باتری حتی بهتر از نسخه اول را می‌توان از ساعت هوشمند جدید داشت.

با تمامی این تفاسیر، هنوز هیچ خبر رسمی در مورد زمان عرضه این گجت پوشیدنی منتشر نشده است. با این حال، ما انتظار داریم با گذشت زمان، جزئیات بیشتری از ساعت هوشمند آینده ویوو آشکار شود.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون تصاویر Vivo Watch 2 چیست؟ آیا طراحی و برخی از قابلیت‌های احتمالی آن را می‌پسندید؟

نوشته تصاویر لو رفته Vivo Watch 2 طراحی و برخی از قابلیت‌های آن را نشان می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code