محصول بعدی Vivo احتمالا یک تبلت بسیار قدرتمند است

شرکت Vivo از جمله شرکت‌های موفق در دنیای موبایل است که طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف را عرضه می‌کند. بنابر اخباری که به تازگی منتشر شده است، محصول بعدی Vivo احتمالا یک تبلت بسیار قدرتمند است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

محصول بعدی Vivo؛ یک تبلت همه فن حریف؟!

کسب‌ و کار گوشی‌های هوشمند Vivo در یکی دو سال گذشته، بلافاصله پس از سقوط هوآوی، رونق زیادی گرفت. این شرکت چینی در همه زمینه‌ها فعال بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که محصول بعدی که قصد دارد در اختیار عموم قرار دهد، یک تبلت اندرویدی بسیار قدرتمند باشد.

اولین تبلت vivo اواخر سال جاری عرضه خواهد شد

ویوو نام تجاری Vivo Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند

به گفته Digital Chat Station تبلت بعدی شرکت Vivo که احتمالا Vivo Pad (یا هر نام دیگری که در نهایت ممکن است نامیده شود) نام دارد، به پردازنده رده بالای کوالکام یعنی Snapdragon 870 مجهز خواهد شد. تا این لحظه اطلاعات بسیار کمی در مورد این دستگاه وجود دارد، اما گویا این تبلت قرار است با باتری 8040 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. اخیرا نیز چنین مشخصاتی برای باتری آن در وب سایت TUV منتشر شده است.

به گفته همین منبع، تبلت ویوو احتمالا در سال آینده وارد بازار خواهد شد. همچنین، انتظار می‌رود که تولیدکنندگان بیشتری در سال 2022 وارد بازار تبلت‌های پیشرفته شوند. حتی ممکن است از سال آینده بیشتر شاهد تولید و عرضه این نوع محصولات هم باشیم. از جمله این محصولات می‌توان به تبلت‌های مخصوص بازی با اندازه کوچک، تبلت‌های پرچمدار با نمایشگرهای بزرگ OLED و حتی تبلت‌هایی با نمایشگر e-ink اشاره کرد.

نام‌های تجاری جدید ویوو برای گوشی های رول شونده، کشویی و تاشو جدیدش

سریع ترین رشد فروش گوشی های هوشمند فصل اول ۲۰۲۱:‌ سامسونگ و ویوو در صدر

نمایشگر جوهر الکترونیکی یا E Ink که همان Electronic Ink است، نوعی نمایشگر کاغذی الکترونیکی (E Paper یا Electronic Paper) است که زاویه دید آن گسترده است و نیاز کمی به مصرف انرژی دارد. این نوع نمایشگر معمولا در کتابخوان‌های الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا حدی نیز در صفحه نمایش‌های دیجیتالی، ساعت‌های هوشمند، تلفن‌های همراه، برچسب قفسه‌های الکترونیکی و پنل‌های معماری استفاده می‌شود.

به باور PhoneArena، اگرچه احتمالاً تبلت Vivo در ابتدا در چین عرضه خواهد شد، اما می‌توان این نکته را گفت که شاید لین شرکت، آن را در مناطق دیگری مانند اروپا نیز عرضه خواهد کرد. متأسفانه، شانس بسیار کمی برای عرضه این محصول در آمریکای شمالی وجود دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در صورت عرضه تبلت Vivo با مشخصات و قیمت مناسب، آن را خریداری خواهید کرد؟

نوشته محصول بعدی Vivo احتمالا یک تبلت بسیار قدرتمند است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code