سری ریلمی ۹ چهار عضو خواهد داشت
1 min read

سری ریلمی ۹ چهار عضو خواهد داشت

ریلمی در حال آماده شدن برای معرفی محصول بعدی خود برای بخش میان رده ها با نام ریلمی ۹ است. شایعه شده بود که سری ریلمی ۹ در ماه اکتبر معرفی می‌شود. با این حال، در جریان رویدادی که برگزار شد تنها Realme 8s و 8i توسط ریلمی رونمایی شدند. همچنین این شرکت تایید کرد که گوشی های هوشمند سری ریلمی ۹ در سال ۲۰۲۲ از راه خواهند رسید و نباید تا پایان سال میلادی جاری منتظر آنان باشیم.

سری ریلمی ۹ اواخر ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند

مدیر ارشد فناوری ریلمی، آقای فرانسیس وانگ، در توییتی فاش کرد که این شرکت مجبور شده نقشه راه خود را به دلیل کمبود مداوم جهانی تراشه تغییر دهد. اکنون، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط 91Mobiles، سری Realme 9 اوایل سال میلادی آینده معرفی می‌شوند و همچنین این سری از تلفن های هوشمند ریلمی شامل چهار عضو خواهند بود.

ریلمی قبلاً تأیید کرده بود که عرضه سری Realme 9 در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند. در حال حاضر نیز گزارشی از GizChina به طور دقیق تر ادعا می‌کند که این تلفن های هوشمند در فوریه ۲۰۲۲ (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) وارد بازار خواهند شد. همچنین منبع مذکور می‌گوید که مراسم معرفی نیز در آخرین هفته ژانویه ۲۰۲۲ (اوایل بهمن ماه) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود چهار عضو سری Realme 9 شامل گوشی های هوشمند ریلمی ۹، ریلمی ۹ پرو، ریلمی ۹ پرو پلاس/مکس و ریلمی ۹ آی باشند. این شرکت احتمالا دو رویداد مختلف برای معرفی این تلفن های هوشمند برگزار خواهد کرد.

در حالی که Realme 9 و Realme 9 Pro باید مشخصاتی در حد یک میان رده داشته باشند اما، 9 Pro+/Max می تواند جذاب تر باشد. Realme 9 Pro و پرو پلاس در میان داده های IMEI مشاهده شدند. به طور مشابه، Realme 9i و Realme 9 Pro Plus در کنار پرچمدار آینده این شرکت یعنی Realme GT 2 Pro گواهینامه EEC را دریافت کردند. بنابراین، می توانیم نتیجه بگیریم که ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه جهانی تلفن های هوشمند مذکور است.

گوشی Realme 9 Pro Plus با اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه خواهد شد

طبیعی است که ریلمی در حال آماده سازی خود برای عرضه گوشی های هوشمند میان رده جدید باشد. به هر حال، سری Redmi Note 11 شیائومی در حال حاضر در چین موجود است. و باید به زودی به بازارهای جهانی (احتمالا در نسخه های ری‌برند شده) نیز راه پیدا کند. سری ردمی نوت در حال حاضر به عنوان بزرگترین رقیب برای تلفن های هوشمند میان رده ریلمی هستند.

ریلمی ۹ پرو پلاس در میان داده های IMEI لو رفت، معرفی در سال آینده

اکنون، اطلاعات زیادی درباره سری ریلمی ۹ در دست نیست. مطابق با گزارش 91Mobiles، ریلمی ۹ پرو پلاس مشخصاتی شبیه به گوشی های پرچمدار خواهد داشت. این تلفن هوشمند از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ به همراه نمایشگر AMOLED و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اما انتظار می‌رود که قیمت رقابتی نیز داشته باشد. احتمالا در روز های آینده اطلاعات بیشتری از سری Realme 9 منتشر خواهد شد.

به نظر ما، ریلمی ۹ پرو پلاس/مکس می‌تواند رقابت نزدیکی با شیائومی 12X داشته باشد، نظر شما چیست؟

نوشته سری ریلمی ۹ چهار عضو خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code