پورت USB-C درنهایت ممکن است به آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس راه پیدا کند

طبق روال هرسال، انتظار می‌رود سری آیفون 14 اپل در شهریورماه سال آینده به‌صورت رسمی معرفی شده و مدت کوتاهی پس از آن، وارد بازار شود. همچنین طبق شایعات، این خانواده دارای چهار عضو شامل آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی خواهد بود. حال به‌تازگی، وب‌سایت iDrop News از طریق چندین منبع دریافته است که آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس، ممکن است سرانجام به پورت USB-C مجهز شوند.

پورت USB-C در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس

اپل از سال ۲۰۱۲، گوشی‌های آیفون خود را به پورت اختصاصی لایتنینگ مجهز کرده که سرعت USB 2.0 را نیز ارائه می‌کند. با این حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت مستقر در کوپرتینو درنهایت قصد دارد پورت USB-C را در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خود ارائه دهد. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، قابلیت ProRes موجود در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ فعلی، فضای ذخیره‌سازی زیادی را مصرف می‌کند.

هنگامی‌که افراد حرفه‌ای آیفون 13 پرو/پرو مکس را به رایانه‌های شخصی متصل می‌کنند تا ویدیوهای ProRes را انتقال دهند، به‌دلیل سرعت USB 2.0 برای انتقال این فایل‌ها، زمان نسبتا طولانی‌ای صرف می‌شود. به‌عنوان‌مثال، یک فایل 720 گیگابایتی 4K ویرایش نشده، احتمالاً حدود 3 ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد تا از iPhone 13 Pro/Pro Max به رایانه شخصی منتقل شود. اگر همان فایل با استفاده از USB-C موجود در iPad Pro 2021 منتقل شود، این انتقال داده تنها نزدیک به 3 دقیقه طول خواهد کشید.

پورت USB-C در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که دولت بایدن و اتحادیه اروپا قصد دارند تمام دستگاه‌های آینده ازجمله آیفون‌های اپل، دارای پورت USB-C باشند. اگر شرکت‌ها به تصمیم جدید پایبند نباشند، ممکن است با جریمه‌های جدی روبرو شوند. این می‌تواند دلیل دیگری باشد که چرا آیفون‌های پرو آینده احتمالاً دارای پورت USB-C هستند.

اپل به‌منظور حفاظت از محیط‌ زیست، ارائه شارژر در جعبه گوشی‌های خود را از زمان آیفون ۱۲ متوقف کرده است. این شرکت با بهانه‌ی آنکه کاربران از قبل شارژرهایی از دستگاه‌های قدیمی یا دستگاه‌های دیگر دارند را دراختیار دارند، شارژر را حذف کرده و معتقد است که این تغییر باعث کاهش انتشار کربن می‌شود. گنجاندن پورت USB-C به این معنا است که تنها یک نوع کانکتور شارژر در آیفون و سایر دستگاه‌ها، موجود خواهد بود.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون احتمال عرضه آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با درگاه تایپ سی چیست؟

نوشته پورت USB-C درنهایت ممکن است به آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس راه پیدا کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code