مشخصات Honor 60 در گیک بنچ رویت شد؛ اسنپدراگون 778G+ و 12 گیگابایت رم
1 min read

مشخصات Honor 60 در گیک بنچ رویت شد؛ اسنپدراگون 778G+ و 12 گیگابایت رم

آنر از جمله شرکت‌های مهم بازار موبایل است که به عرضه گوشی‌های خوش قیمت و خوش ساخت معروف است. به تازگی مشخصات Honor 60 با اسنپدراگون 778G+ و 12 گیگابایت رم در گیک بنچ رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات Honor 60؛ اسنپدراگون 778G+ و 12 گیگابایت رم خبر از یک محصول خاص دارد

سری Honor 60 قرار است تا چند روز دیگر یعنی در تاریخ 1 دسامبر (چهارشنبه 10 آذر 1400) معرفی شود. پیش از این یک پوستر رسمی منتشر شد که بیشتر مشخصه‌های مربوط به طراحی آشنای آن را نشان می‌داد. همچنین مجموعه‌ای از تصاویر با کیفیت بالا و سایر تصاویر دیگر، تقریبا طراحی این دستگاه را از هر زاویه مشخص می‌کند. حالا، مشخصات منتشر شده این دو دستگاه یک سوال اصلی با خود به همراه دارد. زیرا آنر 60 و آنر 60 پرو از نظر طراحی و ابعاد تقریبا یکسان هستند.

تصاویر زنده آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو به‌همراه مشخصات کلیدی آن‌ها فاش شد

آنر ۶٠ به زودی رونمایی می‌شود؛ اما دقیقاً چه چیزی از جزئیات آن می‌دانیم؟

اگر وب سایت GeekBench را اخیرا بررسی کرده باشید، اخیرا یک دستگاه با نام HONOR TNA-AN00 و با چند بنچمارک مختلف از آن قابل مشاهده است. فهرست‌های منتشر شده به خودی خود زیاد نیستند اما تا آن جایی که اطلاعات سخت‌افزاری درباره این دستگاه وجود دارد، شاهد مشخصات شگفت‌انگیزی هستیم که شایعات قبلی مربوط به مشخصات دستگاه را تایید می‌کند.

طراحی Honor 60 در پوستر رسمی آنر به نمایش گذاشته شد

تیزر گوشی Honor 60 از معرفی این سری توسط آنر در ماه آینده حکایت دارد

آنر 60 و آنر 60 پرو هر دو به چیپست Qualcomm SM7325 مجهز شده‌اند که این شماره مدل چیپست‌های Snapdragon 778G و 778G+ است. از آن جایی که هسته اصلی نسخه‌های رویت شده در GeekBench به مشخصاتی بالاتر از 2.5 گیگاهرتز می‌رسند، می‌توان گفت که این دستگاه قطعا به چیپست اسنپدراگون +778G مجهز شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی از 12 گیگابایت رم بهره‌مند است و از اندروید نسخه 11 نیز به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند.

Honor 60 Specs

بر اساس برحی از شایعات مطرح شده، سایر مشخصات Honor 60 به این موضوع اشاره دارند که هر دو مدل اصلی و پرو این دستگاه در صورت مشابه نبودن اندازه، از پنل‌های OLED با رزولوشون FHD+ استفاده خواهند کرد. همچنین ممکن است نمایشگر یکی از این مدل‌ها تخت و نمایشگر نسخه دیگر آن به صورت خمیده باشد. همچنین هر دو دستگاه دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دارند. برخی دیگر از مشخصاتی که می‌توان برای نسخه پرو در نظر گرفت شامل نرخ نوسازی 120 هرتزی و همچنین شارژ 66 واتی است.

به گزارش gsmarena، این موارد صرفا شایعات منتشر شده هستند و هنوز هیچ مورد دقیق و درستی که مدل‌های اصلی و پرو را از یکدیگر متمایز کند در دسترس نیست. به همین دلیل باید تا روز 1 دسامبر منتظر ماند تا این دستگاه معرفی شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به مشخصات احتمالی آنر 60 و آنر 60 پرو، آیا این گوشی هوشمند را خریداری خواهید کرد؟

نوشته مشخصات Honor 60 در گیک بنچ رویت شد؛ اسنپدراگون 778G+ و 12 گیگابایت رم اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code