یکی از مهم ترین ویژگی ها به مرورگر اینترنت سامسونگ افزوده شد
1 min read

یکی از مهم ترین ویژگی ها به مرورگر اینترنت سامسونگ افزوده شد

سامسونگ در زمینه نرم‌افزارهای اصلی گوشی‌های خود قطعا یک شرکت فوق‌العاده قدرتمند است. این موضوع به واسطه پشتیبانی و آپدیت مناسب این اپلیکیشن‌ها به وجود آمده است. حالا به تازگی یکی از مهم ترین ویژگی ها به مرورگر اینترنت سامسونگ افزوده شده است. با ترنجی همراه باشید.

یکی از مهم ترین ویژگی ها به مرورگر اینترنت سامسونگ افزوده شد؛ هر روز بهتر از دیروز

نرم‌افزارهای سامسونگ حتی اگر برخی از ویژگی های مهم را از نداشته باشند، اما با هر آپدیت جدید بهتر از قبل می‌شوند. نمونه آن نیز مرورگر اینترنت این شرکت است. اوایل این ماه گفته شد که سامسونگ در حال آزمایش چند ویژگی برای نسخه بتا مرورگر اینترت خود است. اما هیچ اطلاعاتی وجود نداشت که بگوییم دقیقا چه زمانی این ویژگی‌ها به صورت عمومی، در دسترس همه قرار خواهند گرفت.

در نسخه جدید، به شکلی تصادفی، چیدمان رابط کاربری به شدت شبیه سافاری در iOS 15 است. اما نکته مهم این است که این ویژگی وجود دارد که کاربران سامسونگ می‌توانند از آن بهره ببرند و آن هم امکان تنظیم موقعیت نوار جستجو است. به طور کلی، این تنها تغییری نیست که در آخرین آپدیت مرورگر اینترنت سامسونگ افزوده شده است.

مرورگر Samsung Internet 15.0 beta با ویژگی‌های جدید منتشر شد

به گزارش phonearena، لیست تغییرات رسمی همچنین چند ویژگی مهم دیگر را نشان می‌دهد که یا قابلیت‌های کاربردی مرورگر و یا امنیت آن را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، ویژگی Smart Anti-Tracking برای جلوگیری از ردیابی با استفاده از تصاویر پیکسلی کوچک، بهبود یافته است. همین امر در مورد تجربه جستجو در نوار URL نیز صدق می کند، که اکنون هنگام وارد کردن کلمات کلیدی جستجو در نوار URL، پیشنهادات جستجو را ارائه می دهد.

اگر صاحب یک گوشی هوشمند سامسونگ هستید، می‌توانید آخرین آپدیت منتشر شده را از طریق فروشگاه گلکسی دانلود کنید. اما این برنامه در فروشگاه Google Play نیز موجود است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از گوشی‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنید؟ قابلیت‌های جدید نرم‌افزار مرورگر سامسونگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

نوشته یکی از مهم ترین ویژگی ها به مرورگر اینترنت سامسونگ افزوده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code