نسخه Nike+ اپل واچ سری 4 تا اکتبر عرضه نخواهد شد

شرکت اپل در رویداد 12 سپتامبر خود ساعت هوشمند جدید اپل واچ سری 4 را رونمایی کرد. ساعتی که در مقایسه با نسل پیشین صفحه نمایش بزرگتری پیدا کرده و به عنوان ساعت هوشمند زیباتری شناخته می شود. در حالی که نسخه معمولی اپل واچ سری 4 در 21 سپتامبر امسال روانه بازار خواهد شد، همانند نسل پیشین مدل Nike+ با تاخیر راهی بازار می شود. به گفته اپل عرضه ساعت هوشمند نسخه Nike+ تا 5 اکتبر آغاز نمی شود و از این رو طرفداران باید کمی سطح انتظار خود را افزایش دهند و مدت زمان بیشتری را صبر کنند.

پیش خرید نیز چند روز پس از عرضه نسخه معمولی اپل واچ سری 4 آغاز خواهد شد. در بحث ظاهری نسخه Nike+ هیچ تفاوتی با نسخه معمولی اپل واچ سری 4 نداشته به شکلی که باید همچنان شاهد صفحه نمایش بزرگ، غلتک قرمز بهتر و ضخامت کمتر بود اما مواردی که در این نسخه تغییر کرده بندی اسپرت، واچ فیس هایی با لوگو نایک و چندی دیگر است.

به طور معمول اپل واچ سری 4 از قابلیت ECG بهره می برد که عمدتا در جهت سلامت قلب به کار گرفته می شود و حتی از سوی سازمان غذا و دارو ایالات متحده موسوم به FDA گواهی دریافت کرده است. گفته شده قابلیت ECG هنگام عرضه اپل واچ سری 4 دردسترس نیست و افراد باید تا راه اندازی گسترده آن منتظر بمانند. نسخه Nike+ اپل واچ سری 4 در مدل های ارتباط سلولی و Wi-Fi + GPS به فروش می رسد و در دو مدل 40 و 44 میلیمتری قابل خرید است. در بحث قیمت نسخه نایک پلاس قیمتی بین 399 تا 499 دلار داشته و تفاوتی ندارد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت اپل مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تر محصول جدید پوشیدنی اپل را بدست آورید.