ردمی Note 11S شیائومی پیش از رونمایی اینجاست؛ به آن سلام کنید!

سری گوشی‌های ردمی Note 11، جذاب‌ترین گوشی‌های سری نوت این کمپانی هستند؛ ردمی نسخه جهانی این گوشی‌ها را با نام‌های مختلفی نیز معرفی کرده است. ردمی Note 11S، دیگر عضو خانواده ردمی نوت ١١ است که چیزی تا رونمایی آن نمانده است. اما پیش از معرفی رسمی، این گوشی بالأخره اینجاست!

نگاهی به مشخصات و رندرهای ردمی Note 11S

ردمی اخیراً وعده رونمایی از Redmi Note 11S را داده است.

شیائومی به زودی از ردمی Note 11s رونمایی خواهد کرد

بر اساس گزارش Xiaomiui، رندر گوشی ردمی نوت ١١ اس که اخیراً تیزر آن منتشر شده است، هم اکنون به دست ما رسیده است. ردمی اخیراً این تصویر را برای Note 11S آماده کرده است. نزدیک به یک سال از معرفی Redmi Note 10S می‌گذرد. حال، کاربران ردمی در انتظار رونمایی از نوت ١١ اس طی روزهای آینده هستند.

با وجود این که Redmi Note 11S، تنها یک نسل جلوتر از Redmi Note 10S است، اما مشخصات این دو تا حد قابل توجهی متفاوت است. هرچند که این دو،. شباهت‌هایی نیز خواهند داشت. به عنوان مثال، هر دو گوشی از تراشه‌های 4G مدیاتک بهره مند هستند.

در واقع، پوستر ردمی Note 11S امروز توسط ردمی هند رسماً منتشر شد؛ این موضوع، نشان دهنده آن است که ما فاصله چندانی با رونمایی از Redmi Note 11S نداریم. بر اساس اطلاعات رسمی شیائومی، این گوشی از دوربین اصلی چهارگانه ١٠٨ مگاپیکسلی بهره گیری می‌کند.

اسم رمز این دستگاه، Miel و شماره مدل آن، K7S است. همچنین شماره مدل‌های دارای مجوز آن نیز 2201117SI و 2201117SG می‌باشند. پیش از این، منبع خبر پیش بینی می‌کرد که چنین دستگاهی در اوایل سال ٢٠٢٢ میلادی معرفی شود و از قضا، این پیش بینی درست از آب در آمد!

پیش بینی می‌شد که دوربین اصلی این دستگاه، از سنسورهای ١٠٨ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ، سنسور ٨ مگاپیکسلی IMX355 سونی برای دوربین فوق عریض و دوربین ٢ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شوند. اما در واقع، دوربین اصلی این دستگاه چهارگانه است و یک سنسور ٢ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در این سیستم دوربین حضور خواهد داشت. علت عدم پیش بینی وجود حسگر ٢ مگاپیکسلی آخر، عدم تشخیص آن به عنوان دوربین در Mi Code بوده است.

اگرچه زبان طراحی Redmi Note 11S است، مشابه دیگر برادرانش است. اما هیچ دستگاهی با طراحی دقیقاً به این شکل، وجود ندارد. این طراحی دوربین، در یکی از رویداد‌های سالگرد تأسیس شیائومی و رونمایی گوشی جدید آن، پا به عرصه وجود گذاشت.

ما چنین ماژول دوربینی را برای اولین بار در Mi 10T دیده بودیم. این چینش دوربین، همچنان بعد از گذشت بیش از یک سال، محبوب طراحان شیائومی است! اما غالب طراحی این دستگاه، به مانند Redmi Note 11 Pro خواهد بود.

در نظر داشته باشید که ردمی Note 11S، تنها در بازار جهانی و هند عرضه می‌گردد. همچنین Poco M4 Pro 4G نیز با همین رویکرد عرضه می‌شود. از سوی دیگر، دوربین اصلی نماینده جدید پوکو، ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

چه نظری در مورد Redmi Note 11S و این اطلاعات جدید از آن دارید؟ آیا این گوشی جدید ردمی می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید جدید شما باشد؟

نوشته ردمی Note 11S شیائومی پیش از رونمایی اینجاست؛ به آن سلام کنید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code