رندر Realme 9 Pro به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد
1 min read

رندر Realme 9 Pro به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد

ریلمی، برندی است که به وضوح، یکی از پدیده‌های سال‌های گذشته بوده است. آمار و ارقام مربوط به پیشرفت این برند، این مسئله را تأیید می‌کنند. ریلمی به زودی نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده خود را روانه بازار می‌کند. به همین ترتیب، رندر و مشخصات Realme 9 Pro انتشار یافته است.

فاش شدن رندر Realme 9 Pro به همراه مشخصات آن

گوشی‌های سری Realme GT2، جدیدترین پرچمداران چینی‌ها هستند.

ریلمی GT2 Pro و ریلمی GT2 معرفی شدند: غول‌های مرحله آخر ریلمی!

بر اساس گزارش اختصاصی Smartprix، ریلمی در حال توسعه گوشی‌های سری Realme 9 خود است. یکی از گوشی‌های برتر این خانواده، ریلمی ٩ پرو خواهد بود که اکنون، رندرها و مشخصات آن فاش شده‌اند. همچنین مشخص شده است که ریلمی ٩ پرو پلاس نیز احتمالاً در کنار این گوشی معرفی می‌شود.

حال Smartprix در همکاری با OnLeaks، مشخصات و رندرهای با کیفیت Realme 9 Pro را به دست آورده و با ما به اشتراک گذاشته است. بنابراین، اجازه بدهید تا نگاهی به این جزئیات بیندازیم.

در رندرهای منتشر شده از ریلمی ٩ پرو، نمایشگر این گوشی با حاشیه‌های اطراف نازک و البته، حاشیه زیرین نسبتاً باریک به چشم می‌خورد. در بالای این نمایشگر، حفره نمایشگر وظیفه میزبانی از دوربین سلفی را بر عهده دارد. در آن سمت، می‌توان دوربین اصلی سه گانه با ماژول مستطیلی را دید که توسط فلش LED همراهی می‌شود. لوگوی برند ریلمی و دیگر مختصه‌های یک گوشی میان رده این روزها را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد.

رندرهای این گوشی، آن را در رنگی با نام سیاه نیمه شب نمایش می‌دهند. هرچند که ما انتظار داریم ریلمی ٩ پرو در دو رنگ دیگر با نام‌های سبز شفق قطبی و آبی طلوع نیز روانه بازار شود. پس از تماشای رندر این دستگاه، سری به مشخصات ریلمی ۹ پرو می‌زنیم.

نمایشگر ۶.۵٩ اینچی این گوشی، از نوع AMOLED بوده و دارای وضوح +Full HD و بالأخره، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی می‌باشد. نسل قبلی این گوشی، مجهز به نمایشگر ۶٠ هرتزی بود که یک نقطه ضعف بزرگ به شمار می‌رفت. حسگر تشخیص اثرانگشت، در زیر نمایشگر جای خوش کرده است. مغز متفکر Realme 9 Pro، تراشه جدید و تازه وارد Snapdragon 695 است. همچنین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

در بخش سیستم دوربین، گفته می‌شود که ریلمی از ترکیب ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی در دوربین اصلی سه گانه این دستگاه، بهره گیری می‌کند. دوربین سلفی هم وضوح ١۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. در نهایت، انرژی این گوشی از طریق باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری ساعتی با پشتیبانی از شارژر ٣٣ واتی درون جعبه تأمین می‌شود.

گفتنی است که احتمالاً، نسخه‌های ۶/١٢٨ و ٨/١٢٨ گیگابایتی ریلمی ٩ پرو، با برچسب‌های قیمتی حدوداً ۴٢۶ و ۴٧٢ یورویی به دست مشتریان اروپایی خواهند رسید!

چه نظری در مورد طراحی و مشخصات Realme 9 Pro دارید؟ آیا قیمت گذاری این دستگاه منطقی است؟

نوشته رندر Realme 9 Pro به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code