با پرکاربرد ترین دستگاه تعمیر موبایل آشنا شوید

لوپ ها دسته ای از ابزارهای تعمیر موبایل محسوب می شوند که از طریق عدسی هایی که دارند به شما این امکان را می دهند تا اشیای مختلف را بزرگ تر دیده و فرآیند بزرگ نمایی تصویر اشیا را انجام دهید.

امروزه شاهد تولید انواع مختلفی از لوپ های تعمیر موبایل هستیم و شما می توانید متناسب با نیاز خود برای خرید لوپ تعمیر موبایل اقدام کنید. نکته مهم این است که این دسته از ابزارها در بین تعمیر کاران موبایل اهمیت بسیار زیادی داشته و تعمیر کاران به منظور تعمیر انواع گوشی های موبایل باید لوپ خریداری کرده و از این تجهیزات استفاده کنند.

در این مطلب به بررسی تفاوت ها بین انواع لوپ پرداخته و شما را با این موارد آشنا می کنیم، پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی برای خرید لوپ تعمیرات موبایل را به شما ارئه دهیم.

کاربرد انواع لوپ های تعمیرات موبایل

به دلیل این که برد در انواع تلفن همراه و تبلت ها مدارها و قطعات کوچک و ظریفی هستند، در هنگام آنالیز و عیب یابی این قطعات لازم است تا از ابزاری برای بزرگ نمایی تصویر استفاده شود. در چنین وضعیتی می توان از لوپ ها استفاده کرد و از آن ها کمک گرفت تا قطعات را به صورت بزرگ و واضح مشاهده کرد.

در بسیاری از تعمیرات موبایل به منظور بررسی مادر برد که بر روی آن خرابی های مختلفی وجود دارد، لازم است تا از ابزار استفاده کرد چرا که این خرابی ها به هیچ عنوان با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند و لازم است تا برای تعمیر آن ها از لوپ ها استفاده کرد.

همچنین به منظور سیم کشی مسیرهایی که دارای قطعی هستند و اتصال مجدد لازم تا از لوپ استفاده کرد و با این وسیله سیم کشی مجدد را انجام داد. به همین دلیل است که لوپ ها امروزه جزو مهم ترین ابزارهای تعمیرات موبایل به حساب می آیند و تعمیر کاران باید حتما برای خرید لوپ تعمیر موبایل اقدام کنند.

معرفی انواع لوپ های تعمیرات موبایل

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که امروزه شاهد تولید انواع مختلفی از لوپ های تعمیرات موبایل هستیم. از مهم ترین لوپ هایی که توسط تعمیر کاران مورد استفاده قرار می گیرند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوپ دو چشمی

این دسته از لوپ های مخصوص تعمیر موبایل هستند و به در دو مدل زوم ثابت و زوم پیوسته طول می شوند. در این لوپ ها دو چشمی وجود دارد که تعمیر کاران از طریق آن می توانند به راحتی فرآیند بزرگ نمایی قطعات ریز را انجام داده و سپس این قطعات را تعمیر کنند.

لوپ های دیجیتال

این دسته از لوپ های تعمیر موبایل دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی هستند و به شما اجازه این امکان را می دهند تا بدون چشمی بتوانید فرآیند مشاهده تصاویر را انجام دهید.

لوپ های سه چشمی

دسته دیگری از لوپ ها که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و مورد استفاده قرار می گیرند، لوپ های سه چشمی هستند. این دسته از محصولات تلفیقی از لوپ های دو چشمی و لوپ های دیجیتال هستند که امکان نصب دوربین بر روی آن وجود دارد و به همین واسطه می توانید به صورت همزمان هم از چشمی و از صفحه نمایش دیجیتالی استفاده کنید.

بخش های مختلف لوپ های تعمیرات موبایل

پیش از آن که بخواهید فرآیند خرید لوپ تعمیر موبایل را انجام دهید لازم است تا در مورد بخش های مختلف این دسته از محصولات اطلاعات خود را افزایش دهید. در همین راستا باید گفت که به صورت کلی در لوپ های تعمیرات موبایل شاهد چندین بخش مختلف هستیم که هر یک از این بخش ها عملکرد خاصی دارند. به منظور معرفی این بخش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • بخش چشمی در قسمت بالا که برای دیدن شی از طریق چشم ها از آن استفاده می شود
  • • پیچ تنظیم وضوح
  • • چشمی بخش پایین
  • • پیچ تنظیم بزرگ نمایی تصویر
  • • صفحه قرارگیری شی بر روی لوپ

نکات مهم به منظور خرید لوپ تعمیرات موبایل

برای خرید لوپ تعمیرات موبایل لازم است تا پارامترها مختلفی را بررسی کرده و سپس برای خرید لوپ اقدام کنید. اگر بخواهیم شما را با این پارامترها آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی میزان بزرگ نمایی یا زوم

یکی از مهم ترین و اصلی ترین پارامترها به منظور خرید لوپ تعمیرات موبایل، بررسی میزان زوم و بزرگ نمایی است. پیش از خرید لوپ تعمیرات موبایل باید حتما میزان زوم دستگاه را بررسی کرده و سپس محصول مناسبی را خریداری کنید.

توجه به میدان دید لوپ

میدان دید در لوپ ها به مساحتی گفته می شود که چشم می تواند آن را مشاهده کند. بهتر است تا برای خرید لوپ ها به سراغ محصولاتی بروید که میدان دید آن ها کافی باشد تا بتوانید یک هارد و یا یک CPU گوشی موبایل را به راحتی از طریق لوپ مشاهده کنید.

فاصله کار

یکی دیگر از موضوعاتی که برای خرید لوپ تعمیرات موبایل باید به آن توجه کنید، فاصله کار است. در واقع فاصله کار به فاصله بین لنز چشمی پایین تا صفحه قرارگیری در لوپ گفته می شود. به هر میزانی که فاصله کار در یک لوپ بالاتر باشد، فضا کار بیشتری خواهید داشت و کارایی لوپ نیز افزایش پیدا می کند.

برند تولید کننده لوپ

همیشه پیش از خرید لوپ لازم است تا به برند تولید کننده این دسته از محصولات نیز توجه کرده و از یک برند معتبر لوپ خود را خریداری کنید. برندهایی مثل سانشاین و یاکسان جز برترین برندهای تولید کننده لوپ تعمیر موبایل هستند.

خرید از فروشگاه معتبر

همیشه باید پیش از خرید لوپ تعمیرات موبایل به سراغ فروشگاهی معتبر رفته و از این فروشگاه لوپ را خریداری کنید. فروشگاه موبوتعمیر یکی از برترین فروشگاه ها در حوزه عرضه محصولات مربوط به تعمیر موبایل است و شما می توانید انواع لوپ های دو چشمی، سه چشمی و دیجیتالی را از این فروشگاه اینترنتی سفارش داده و با ضمانت اصالت کالا و گارانتی لوپ موبایل مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه موبوتعمیر امکانی را فراهم کرده تا شما بتوانید از برترین برندهای تولید کننده لوپ، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

نوشته با پرکاربرد ترین دستگاه تعمیر موبایل آشنا شوید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code