گلکسی S22 Ultra تنها دارای نسخه اسنپدراگون است؛ نسخه Exynos بعداً!

سامسونگ بسیاری از مشتریان پرچمدار آینده‌اش، یعنی Galaxy S22 Ultra را نگران کرده بود. با تأخیر در رونمایی از Exynos 2200، این نگرانی بیشتر شد. اما بالأخره، ما خبری احتمالاً خوب برای شما داریم؛ تمام نسخه‌های گلکسی S22 Ultra، مجهز به تراشه Snapdragon خواهند بود!

گلکسی S22 Ultra با تراشه Snapdragon روانه تمام بازارها خواهد شد؛ سرنوشت مبهم نسخه Exynos

چند روز پیش، خبری منتشر شد که در آن، به عدم رونمایی Exynos 2200 برای سری Galaxy S22 اشاره شده بود؛ البته سامسونگ این خبر را رسماً تکذیب کرد.

احتمالا تراشه Exynos 2200 به گلکسی S22 سامسونگ نرسد (رسما تکذیب شد)

بر اساس گفته‌های Ahmed Qwaider، او اخیراً با سامسونگ تماس گرفته است و در مورد جزئیات نامشخص نسخه‌های مختلف سری Galaxy S22، سؤالاتی را مطرح کرده است. این کاربر توئیتر که قبلاً هم اطلاعات موثّقی را ارائه داده بود، می‌گوید که سامسونگ به سؤالات او، پاسخ رسمی داده است!

همان طور که می‌دانید، شایعات مبنی بر این هستند که سامسونگ سری پرچمداران Galaxy S22 را در دو نسخه با تراشه‌های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 راهی بازار می‌کند؛ همان طور که در چند سال گذشته، شاهد این اتفاق بوده‌ایم. اما به دلیل برخی از مشکلات موجود در تراشه Exynos 2200 و نقص‌های آن، رونمایی از آن بارها به تعویق افتاده است. سامسونگ هنوز نمی‌داند که سرنوشت نهایی تراشه اختصاصی جدیدش، به کجا منتهی می‌شود.

حال آن کاربر توئیتر که از وی صحبت کردیم، پس از ارتباط برقرار کردن با سامسونگ، پاسخ برخی از سؤالات کلیدی ما را داده است! بر اساس اظهارات وی، حداقل سامسونگ گلکسی S22 Ultra، یک نسخه با تراشه اسنپدراگون ٨ نسل ١ را دارا خواهد بود. به همین ترتیب، این پرچمدار جدید کره‌ای‌ها، در تمام بازارها با تراشه پرچمدار جدید کوالکام به فروش خواهد رسید. ظاهراً سامسونگ هنوز نتوانسته است نسخه‌های مجهز به تراشه Exynos 2200 را حاضر کند.

اما عرضه تک نسخه Galaxy S22 Ultra، نمی‌تواند به معنی کنسل شدن قطعی دیگر نسخه آن با تراشه Exynos 2200 باشد؛ بنابراین، انتظار می‌رود که غول فناوری کره‌ای، تصمیم داشته باشد تا چندی پس از ارائه نسخه Snapdragon پرچمداران خود، نسخه Exynos آن‌ها را نیز با تأخیر روانه بازار کند. همچنین ممکن است که این نسخه از پرچمداران سامسونگ، هرگز عرضه نشود و اید کمپانی در نهایت، تصمیم بگیرد تا Exynos 2200 را بیش از پیش بهینه کرده و گوشی‌های منعطف خود را به آن‌ها مجهز کند.

توجه داشته باشید که منبع این خبر، معتبر است و حتی افشاگری مانند Ice Universe نیز آن را تأیید کرده است. اما به هر نحو، نمی‌توان احتمال به حقیقت پیوستن این اتفاق را ١٠٠ درصد دانست. در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم تا روزهای آینده منتظر بمانید تا ببینیم که در نهایت، سامسونگ قرار است چه رویکردی را در قبال این نسل از پرچمداران خود داشته باشد!

نظر شما در مورد ارائه گلکسی S22 Ultra با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 در تمام بازارها چیست؟ آیا با عدم ارائه نسخه Exynos 2200 این گوشی پرچمدار موافق هستید؟

نوشته گلکسی S22 Ultra تنها دارای نسخه اسنپدراگون است؛ نسخه Exynos بعداً! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code