سری گلکسی S22 سامسونگ به گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز می‌شود!
1 min read

سری گلکسی S22 سامسونگ به گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز می‌شود!

اخیراً اطلاعات زیادی در مورد سری گلکسی اس 22 آینده منتشر شده است و افشاگر معتبر Ice Universe مسئول بخش بزرگی از اطلاعاتی است که ما تاکنون در مورد سه گوشی برتر سامسونگ در سال 2022 در اختیار داریم. از زمانی که ما در مورد افشایی صحبت کردیم که بیان می‌کرد هر سه مدل ممکن است این بار با پشت شیشه ای باشند، زیاد نمیگذرد که اکنون افشاکننده مطرح سامسونگ گويا چیزی برای اضافه کردن دارد! بله غول فناوری کره‌ای، سامسونگ، بعد از اولین استفاده از گوریلا گلس ویکتوس، این‌بار میخواهد نسخه جدید این خانواده یعنی گوریلا گلس ویکتوس پلاس را در جدیدترین نسخه از پرچمداران خود به رخ بکشد.

با ما در ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

طبق گزارش ها، هر سه مدل گلکسی S22 دارای جنس پشتی «گوریلا گلس ویکتوس پلاس» خواهند بود

در حال حاضر، کورنینگ شیشه مستحکم گوریلا گلس ویکتوس را برای تولید کنندگان منتشر کرده است که استحکام و دوام بیشتری را برای دستگاه هایی مانند Galaxy S21 Ultra به ارمغان آورده است (همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، سال گذشته گلکسی S21 و S21+ پشت شیشه‌ای نداشتند و پلاستیکی بودند). تاکنون، ما مطمئن نیستیم که واژه “پلاس” در توییت اطلاعات دهنده به چه معناست، و اینکه آیا به نسل بعدی کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس اشاره دارد یا صرفا یه ارتقا ساده است اما توییت آیس یونیورس را در زیر مشاهده می‌کنید که به استفاده تمام اعضای جدید خانواده S سامسونگ از گوریلا گلس ویکتوس پلاس اشاره دارد.

S22/S22+/S22 Ultra
ALL
Gorilla glass victus +

Ice universe (@UniverseIce)

اگر واقعاً این نسخه نسل بعدی گوریلا گلس ویکتوس باشد، اساساً به این معنی است که شیشه تلفن‌ها حتی بادوام‌تر و مقاوم‌تر خواهند بود. اما شک داریم که این بدان معنا باشد که شما بتوانید گلکسی اس 22 اولترای جدید خود را اینجا و آنجا رها کنید و انتظار داشته باشید که وقتی به خانه می رسید همان همیشگی به نظر برسد! اما جدا از شوخی در این مرحله هنوز هیچ چیز رسمی نیست. حتی تاریخ عرضه این سه گوشی هم که در ابتدای ماه آینده گزارش شده است در حد شایعه باقی مانده است.

استفاده از گوریلا گلس ویکتوس پلاس در سری سامسونگ گلکسی اس 22

سری گلکسی اس 22 به زودی عرضه می‌شود: چه چیزی از آنها انتظار داریم؟

تاکنون، تقریباً همه چیز در مورد تلفن های آینده توسط افشاگران و منابع رسمی و غیررسمی فاش شده است، و حتی قبل از اینکه سامسونگ چیزی برای گفتن در مورد رویداد آینده Galaxy S22 Unpacked داشته باشد، تصویر این دستگاه در اینترنت نيز بیشتر و بیشتر می شود.

اما بیایید آنچه را که تاکنون می دانیم مرور کنیم: شاید خوشحال‌کننده ترین خبر پيرامون سری گلکسی اس 22 همان خبری باشد که ساعاتی پیش در ترنجی منتشر کردیم و گفتیم که سری اس 22 فعلاً تنها با پردازنده قدرتنمد اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد (و احتمالاً طبق گزارش ها بعد از سالها، این بار در اکثر بازار ها)! همچنین برای شما نوشتیم که جیب های خود را آماده کنید! زیرا این سه گوشی طبق اخبار قبلی قیمت های بیشتری نسبت به مدل های قبلی خود خواهد داشت و البته، ناگفتنی نیست که هر سه دارای مشخصات دوربین درجه یک نیز خواهد بود(البته به سبک سامسونگ :))

از نظر قیمت‌ها، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که به احتمال زیاد باید برای هر مدل ۱۰۰ دلار بیشتر بپردازید (در مقایسه با مدل‌های قبلی یعنی سری گلکسی اس ۲۱). در اینجا قیمت های مورد انتظار سری S22 تاکنون آمده است:

  • S22 از 899 دلار
  • S22 Plus از 1099 دلار
  • S22 Ultra از 1299 دلار

استفاده از گوریلا گلس ویکتوس پلاس در سری سامسونگ گلکسی اس 22

استفاده از گوریلا گلس ویکتوس پلاس در سری سامسونگ گلکسی اس 22

همانطور که احتمالاً تا به حال همه شما می دانید، انتظار می رود Galaxy S22 Ultra با یک اسلات اختصاصی قلم S عرضه شود. این گوشی باید دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با نرخ تازه سازی استاندارد 120 هرتز باشد. در پشت، انتظار می‌رود S22 Ultra مجهز به سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی باشد. طبق گزارشات، این یک حسگر ISOCELL HM3 بهبود یافته خواهد بود.

مکمل سنسور اصلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک ماژول زوم پریسکوپ 10 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 3 برابری 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

برای نسخه پایه S22 اما، انتظار داریم صفحه نمایش 6.06 اینچی داشته باشد، در حالی که S22 Plus طبق گزارشات دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی خواهد بود. علاوه بر این، هر دو گوشی به احتمال زیاد با دوربین های سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض و 10 مگاپیکسل تله فوتو 3 برابری عرضه خواهند شد.

از نظر اندازه باتری، هیچ تغییر بزرگی را انتظار نداشته باشید، اگرچه حتی ممکن است کاهش جزئی باتری های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس گزینه غیر دلپذیری روی میز باشد! زیرا شایعه شده است که باتری گلکسی اس 22 در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده در گلکسی اس 21، یک نمونه 3700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین شایعه شده است که گلکسی اس 22 پلاس نیز دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که این دستگاه نیز در مقایسه با نمونه 4800 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 21 پلاس حرف خاصی برای گفتن نخواهد داشت. انتظار می رود از سه مدلی که امسال عرضه خواهند شد، تنها مدلی که در بخش ظرفیت باتری زخمی نشده باشد، گلکسی اس 22 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد. آری با وجود اضافه شدن قلم گویا این‌بار سامسونگ افسانه‌ای ترین گوشی تاریخ خود را زخمی به میدان رقابت نخواهد فرستاد!

انتظار می‌رود این سه گوشی(طبق آخرین شایعات) در 8 فوریه 2022 یا به عبارت دیگر 19 بهمن ماه 1400 در مراسمی بزرگ معرفی شوند. وقتی بیشتر بدانیم، حتماً به شما اطلاع خواهیم داد، پس با ما در ترنجی همراه باشید (:

نوشته سری گلکسی S22 سامسونگ به گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز می‌شود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code