طراحی RedMagic 7 فاش شد؛ طراحی به سبک همیشگی نوبیا
1 min read

طراحی RedMagic 7 فاش شد؛ طراحی به سبک همیشگی نوبیا

برای شما در ترنجی نوشتیم که نوبیا رد مجیک 7 اخیراً در پایگاه داده TENAA دیده شده بود اما بدون جزئیات و تصاویر، مشخصات این دستگاه کامل نیست. اما حال این مشخصات به همراه تصاویر نشان دهنده طراحی RedMagic 7 در پایگاه داده مذکور بروزرسانی شده است و انتظار می‌رود این دستگاه به زودی در چین عرضه شود. در حالی که پیشتر گواهینامه TENNA بسیاری از مشخصات آن را در خبر پیشین فاش کرده بود، امروز در ترنجی تصاویر و مشخصات کامل این دستگاه مقابل چشمان شماست.

تصاویر TENAA از RedMagic 7 نشان می‌دهد که این گوشی همان زبان طراحی گوشی‌های هوشمند گیمینگ پیشین رد مجیک را دارد و در جلو یک صفحه نمایش تمام صفحه با حاشیه های متقارن در بالا و پایین قرار گرفته است. در بخش نمایشگر اما این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی اولد است که اسکنر اثر انگشت درون صفحه را نیز ارائه می دهد. این گوشی از وضوح فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می کند و مشخصاتی که پیشتر فاش شدند نشان می‌دهند که این دستگاه احتمالاً باید از نرخ تازه سازی 165 هرتز پشتیبانی کند.

به سمت پشت دستگاه که نگاه کنیم، ماژول دوربین سه گانه و فلش LED آن را می توان در یک خط مستقیم در مرکز قسمت بالایی دستگاه مشاهده کرد. پس از آن نام برند «RedMagic» است که در وسط قرار دارد و چشم را به خود جذب می‌کند و اما پایین‌تر از آن لوگوی این برند قرار دارد. طراحی ماژول دوربین RedMagic 7 کمی متفاوت از سری RedMagic 6s است که بین تنظیمات دوربین و فلش LED فاصله دارد.

لبه سمت راست RedMagic 7 به کلید پاور و کلید های مخصوص بازی مجهز شده است و در سمت چپ نیز، یک کلید لغزنده سوییچ به حالت بازی و کلید های کنترل صدا وجود دارد.

طراحی RedMagic 7

به نقل از منبع انتظار می رود چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قلب تپنده RedMagic 7 باشد که احتمالاً با 8 گیگابایت، 12 گیگابایت، 16 گیگابایت و یا 18 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نیاز کاربران گیمینگ را برطرف خواهد کرد. گزارشات نشان می دهند که باتری این دستگاه باید جایی حدود 4500 میلی آمپر ساعت باشد و پیشتر گواهی 3C این دستگاه نشان داد که از شارژ سریع 165 واتی پشتیبانی می‌کند که یک رقم خیریه کننده و بی‌رقیب در این زمینه خواهد بود.

با این حال پس از همه گزارشات و گمانه‌زنی ها، جزئیات دوربین RedMagic 7 برای منابع هنوز مشخص نیست. اما گفته می‌شود دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که خبری از دوربین جلویی آن نیست. این دستگاه احتمالاً با سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری Red Magic UI عرضه شود.

تولیدات گیمینگ برای شما جذاب هستند؟ اگر جواب آری است باید منتظر این دستگاه جادویی باشید. چرا که گویا نوبیا دست پر تر از همیشه به گود رقابت وارد شده است!

نوشته طراحی RedMagic 7 فاش شد؛ طراحی به سبک همیشگی نوبیا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code