موتورولا Edge 30 Ultra با پشتیبانی از قلم استایلوس در راه است
1 min read

موتورولا Edge 30 Ultra با پشتیبانی از قلم استایلوس در راه است

چه آن زمان که موبایل های لمسی خیلی هوشمند نبودند چه حالا که مرزهای فناوری را درمی‌نوردند، مدل های دارای قلم طرفداران خاص خود را داشته و دارند. می دانیم که Galaxy S21 Ultra با پشتیبانی از S Pen ارائه شده و Galaxy S22 Ultra هم پیشرفت خواهد داشت و این قلم را مانند خانواه Galaxy Note درون بدنه خود جای خواهد داد. به تازگی گفته می شود که موتورولا Edge 30 Ultra هم قرار است از قلم استایلوس پشتیبانی کند اما این پشتیبانی بیشتر شبیه به گلکسی اس ۲۱ اولترا است تا گلکسی اس ۲۲ اولترا.

موتورولا Edge 30 Ultra

در حالی که منتظر هستیم تا گوشی هوشمند پرچمدار آینده موتورولا یعنی Edge 30 Ultra بالاخره رسمی شود، امروز تعدادی از لوازم جانبی آن به بیرون درز کرده است.

ما در مورد قلم هوشمند موتورولا و قاب فولیو صحبت می کنیم. تصادفی نیست که اینها با هم فاش شده اند، زیرا قاب Folio به گونه ای طراحی شده است که قلم را در پشت خود قرار دهد، همانطور که در تصویر بالا می بینید.

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G را ببینید: حذف شماری از ویژگی‌های محبوب

ظاهراً برای زمانی که قلم برداشته می‌شود تشخیص های نرم‌افزاری وجود خواهد داشت، از جمله تشخیص زمانی که برای مدت طولانی خارج از کیس بوده و هنوز از آن استفاده نشده است، برای چنین وضعیتی هشدار دریافت خواهید کرد.

می‌توانید هر بار که قلم را بیرون می‌آورید، برنامه خاصی را باز کنید و این بسته به قفل بودن یا باز بودن قفل گوشی در هنگام برداشتن قلم می‌تواند متفاوت باشد. همچنین می‌توانید گوشی را طوری تنظیم کنید که وقتی قلم را بیرون می‌کشید، بلوتوث را به‌طور خودکار فعال کند. خب این امر منطقی است زیرا از طریق بلوتوث متصل می‌شود.

قلم به طور خودکار در حالی که در قاب است به صورت بی سیم شارژ می شود و از ژست های هوایی پشتیبانی می کند. می توانید از آن به عنوان یک اشاره گر بی‌سیم برای ارتباط با نمایشگر خارجی استفاده کنید و دکمه را می توان برای کنترل رسانه ها استفاده کرد. در مقایسه با قلم Moto G Stylus مدل ۲۰۲۲ این قلم توسط یک منبع به عنوان «نسل بعدی» قلم ها توصیف شده است. هنگامی که به تلفن وصل می شود، یک حباب وضعیت آن را به همراه لیستی از برنامه هایی که از آن پشتیبانی می کند به شما نشان می دهد.

در جلو قاب دارای یک نوار باز در وسط نمایشگر است، جایی که صفحه نمایش همیشه روشن را می توان با فرمتی که مطابق با تصویر زیر نشان داده شده است، دید:

همانطور که در تصویر دوم بالا می بینید، هنگامی که تماس تلفنی دریافت می شود، می توانید با کشیدن روی بخش باز، قاب تماس را وصل کنید. این بدان معنی است که می توانید بدون نیاز به باز کردن قاب صحبت کرده، یا تماس را رد کنید.

ظاهراً “Folio Case” به عنوان نام این لوازم جانبی نهایی نشده است، بنابراین هنگام عرضه موتورولا می تواند آن را چیز دیگری بنامد. همچنین مشخص نیست که Smart Stylus و کیس دقیقاً همزمان با Edge 30 Ultra یا اندکی دیرتر وارد بازار شوند.

نظر شما چیست؟ این قلم برای شما جذاب تر است یا S Pen گلکسی اس ۲۲ اولترا (که خب البته هنوز معرفی نشده است).

قلم S Pen گلکسی S22 اولترا بیش از ۳ برابر بهتر از گلکسی Note 20 اولترا خواهد بود

نوشته موتورولا Edge 30 Ultra با پشتیبانی از قلم استایلوس در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code