سنسور دوربین ردمی K50 پرو مشابه با سنسور شیائومی ۱۲ خواهد بود
1 min read

سنسور دوربین ردمی K50 پرو مشابه با سنسور شیائومی ۱۲ خواهد بود

هر چه به ماه فوریه نزدیک تر می‌شویم، مشخصات بیشتری از سری ردمی کی ۵۰ منتشر می‌شود. هم اکنون خبر از آن رسیده است که سنسور دوربین اصلی ردمی K50 پرو ساخت سونی بوده و مشابه همان سنسور به کار گرفته شده در شیائومی ۱۲ است.

ردمی K50 پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Panda is Bald اخیراً پستی را در ویبو منتشر کرده است؛ و مدعی شده که سونی IMX766 به عنوان سنسور دوربین اصلی ردمی K50 پرو به کار گرفته خواهد شد. به جز شیائومی ۱۲، این سنسور در بسیاری از پرچمداران معروف دنیای اندرویدی نیز به کار گرفته شده است. از جمله این گوشی ها می‌توان به Realme GT 2 Pro و اوپو Find X3 Pro اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که Panda is Bald به طور مستقیم اشاره نمی‌کند که کدام گوشی از سنسور مذکور استفاده خواهد کرد. اما با توجه به اطلاعات فاش شده قبلی، انتظار داریم که IMX766 در ردمی کی ۵۰ پرو یا پرو پلاس و یا هر دو به کار گرفته شود.

پست Panda is Bald در ویبو

مطابق با گزارش GizmoChina، ردمی کی ۵۰ پرو از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که باتری این تلفن هوشمند پرچمدار ظرفیت ۴,۷۰۰ میلی آمپری داشته و همچنین از شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

چند روز پیش رندر های ردمی کی ۵۰ پرو فاش شده بود. در این رندر ها، سنسور دوربین سلفی کی ۵۰ پرو داخل یک پانچ هول در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه برخلاف آنچه که از Galaxy S22 Ultra انتظار داریم، از گوشه های گرد برخوردار باشد. ماژول دوربین Redmi K50 Pro در نیمه چپ قاب پشتی قرار خواهد گرفت. در این ماژول سه لنز دوربین دیده می‌شود. همچنین در پایین این لنز ها یک فلش دوگانه نیز قرار داده شده است.

قاب شفاف Redmi K50 Pro

تصاویر فاش شده از قاب های شفاف این گوشی نیز، رندر های Redmi K50 Pro را تأیید می‌کنند. بنابراین انتظار داریم که رندر های مذکور در حقیقت همان طراحی نهایی دستگاه باشند. مدیاتک چندی پیش به طور رسمی تأیید کرد که تراشه Dimensity 9000 در یکی از مدل های سری ردمی کی ۵۰ استفاده خواهد شد. مطابق با گزارشات قبلی انتظار داریم که تراشه مذکور در ردمی کی ۵۰ پرو به کار گرفته شود. دیمنسیتی ۹۰۰۰ یک تراشه پرچمدار است که بر اساس معماری ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. این تراشه قابلیت رقابت با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را دارد. و حتی می‌تواند در برخی از زمینه ها، این چیپست را به چالش بکشد.

مشخصات کلیدی سری ردمی K50 فاش شد؛ سه مدل با سه تراشه متفاوت

نظر شما درباره تلفن های هوشمند پرچمدار آینده ردمی چیست؟

نوشته سنسور دوربین ردمی K50 پرو مشابه با سنسور شیائومی ۱۲ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code