سری Oppo Find X5 در تصاویر زنده با اطلاعاتی تازه دیده شد

اوپو که هر ساله از پرچمداران جدید سری Find X خود پرده بر می‌دارد، در چند سال اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و پرچمدارانش، به خوبی خود را ثابت کرده‌اند. جدیدترین پرچمداران اوپو، یعنی سری Oppo Find X5، اخیراً در تصاویر زنده‌ای مشاهده شده‌اند. در کنار آن، جزئیات تازه‌ای از این گوشی‌ها فاش شده است.

تصاویر زنده و اطلاعات تازه از سری Oppo Find X5

مدتی پیش، مشخصات و قیمت اوپو Find X5 لو رفته بود.

مشخصات و قیمت اوپو Find X5 پیش از رونمایی فاش شد

به گفته EqualLeaks، افشاگران اطلاعات تازه و جدیدی را از جدیدترین نسل پرچمداران اوپو، یعنی Find X5 منتشر کرده‌اند. همان طور که احتمالاً می‌دانید، عدد ۴ در چین نحس است و به واسطه همین موضوع، برخی کمپانی‌های چینی تصمیم می‌گیرند تا نام محصولات خود را با این عدد انتخاب نکنند؛ بنابراین، به جای سری Find X4، می‌بایست منتظر ارائه سری Oppo Find X5 باشیم.

اما به هر حال، اجازه بدهید تا نگاهی به جدیدترین جزئیات لو رفته از این پرچمداران آینده اوپو داشته باشیم. ابتدا از Find X5 شروع می‌کنیم.

این دستگاه، در تصاویر زنده دیده شده است. این تصاویر زنده، پرچمدار جدید اوپو را از دو نمای قاب جلویی و قاب پشتی نمایش می‌دهند. در قاب پشتی این دستگاه، می‌توان همان طراحی گیش بینی شده در رندرها را مشاهده کرد. در نتیجه، رندرهای پیشین تقریباً صحیح بوده‌اند. از طرف دیگر، لوگوی HASSELBLAD در کنار لوگوی کمپانی اوپو نقش بسته است. در نتیجه، می‌توان گفت که به مانند وان پلاس، کمپانی مادر آن نیز وارد همکاری با HASSELBLAD در بخش کالیبره دوربین شده است. همچنین می‌توان نام MariSilicon را دید که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

شماره مدل Find X5، همان CPH2305 است. این گوشی، از ١٢ گیگابایت حافظه رم بهره مند خواهد بود که در کنار آن، شما می‌توانید از ٣ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز استفاده کنید. ٢۵۶ گيگابايت حافظه داخلی هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

قلب تپنده این گوشی، تراشه ۴ نانومتری Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود؛ هرچند که در برخی شایعات، گفته می‌شود که یک نسخه از آن با مدیاتک Dimensity 9000 نیز روانه بازار خواهد شد. همچنین واحد پردازش هوش مصنوعی اید تراشه که Mariana MariSilicon X نام دارد، قرار است که قدرت بخش این مجموعه در بخش‌های مختلفی باشد.

پس از Oppo Find X5، نوبت به نسخه پرو و پرچمدار اصلی چینی‌ها می‌رسد. تصاویر این گوشی، فعلاً فاش نشده‌اند؛ اما زبان طراحی نسخه پرو نیز به مانند نسخه استاندارد خواهد بود. شماره مدل این گوشی، CPH2305 می‌باشد. نمایشگر Find X5 Pro اندازه ۶.٧ اینچی، پنلی از نوع AMOLED E5 سامسونگ با وضوح 2K و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی متغیر به همراه فناوری LTPO 2.0 را دارا خواهد بود. نمایشگر این گوشی، توسط گوریلا گلس ویکتوس تحت محافظت قرار می‌گیرد. تراشه این دستگاه، همان پرچمدار جدید کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 است.

دوربین اصلی Find X5 Pro سه گانه است و از ترکیب سنسورهای ١٣+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی تشکیل خواهد بود. خوشبختانه هر دو سنسور ۵٠ مگاپیکسلی، سونی IMX766 هستند. دوربین اصلی این گوشی، به لرزشگیر اپتیکال تجهیز می‌شود. در دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی نیز از حسگر تصویر IMX709 سونی بهره گیری می‌شود. سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز مانند Find X5 هستند.

تأمین انرژی این پرچمدار، بر عهده باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همان طور که OnePlus 10 Pro از شارژر سیمی ٨٠ واتی پشتیبانی می‌کرد، همین رابطه در رابطه با Find X5 Pro نیز برقرار خواهد بود. شارژر بی سیم این گوشی نیز توان ۵٠ واتی ره داراست. در نهایت، اوپو Find X5 Pro با رابط کاربری ColorOS 12.1 بر پایه اندروید ١٢ ارائه خواهد شد.

نظر شما در مورد مشخصات و تصاویر فاش شده از سری Oppo Find X5 چیست؟

نوشته سری Oppo Find X5 در تصاویر زنده با اطلاعاتی تازه دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code