سری گلکسی S22 با تراشه اگزینوس در لیست فروشندگان اروپایی دیده شد

با آنکه گزارشاتی در گذشته مدعی آن بودند که گلکسی اس ۲۲ اولترا صرفاً با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد، اما هم اکنون تمام مدل های سری گلکسی S22 با تراشه اگزینوس در لیست خرده فروشان اروپایی دیده شده اند.

لیست فروشندگان اروپایی افزایش قیمت سری گلکسی S22 را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد

سامسونگ پرچمداران خود را معمولا در دو نسخه و با دو تراشه متفاوت اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌کند. در حالی که زمان زیادی به رونمایی سری گلکسی S22 نمانده است، چندی پیش گزارشی توسط GSMArena منتشر شد که در آن ادعا شده بود اگزینوس ۲۲۰۰ در مراحل توسعه خود با مشکلاتی مواجه شده و در پرچمداران آینده سامسونگ به کار گرفته نخواهد شد.

رندر Galaxy S22 Ultra

اما اکنون مطابق گزارش GizmoChina، لیست جدید خرده فروشان نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته از این موانع عبور کند. مدل‌های SM-S901B، SM-S906B و SM-908B همگی مجهز به پردازنده جدید اگزینوس هستند که قبلا در گیک بنچ نیز مشاهده شده بودند. معمولاً نسخه اسنپدراگون در ایالات متحده، کره جنوبی و چین عرضه می‌شود و شماره مدل‌های آن حروف پایانی متفاوتی دارند، یعنی SM-S901E، SM-S906E و SM-S908E. لیست مدل های Exynos در خرده فروشی هایی مانند Zanetti Shop و Epto در ایتالیا مشاهده شده اند.

در حالی که لیست های مذکور هیچ جزئیات دقیق یا هیچ تصویر رسمی را نشان نمی دهند، اما قیمت پرچمداران جدید سامسونگ را فاش می‌کنند. گلکسی اس ۲۲ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، برچسب قیمتی ۱,۱۹۰ یورویی (تقریباً معادل ۱,۳۶۰ دلار آمریکا) خواهد داشت که حدود ۱۵۰ یورو بیشتر از نسل قبلی است. البته هنوز زود است که به طور قطع درباره قیمت دقیق سری گلکسی اس ۲۲ اظهار نظر کنیم.

تراشه Exynos 2200 سامسونگ با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 (بر پایه AMD RDNA 2) معرفی شد

نظر شما درباره پرچمداران آینده سامسونگ چیست؟ آیا در صورت افزایش قیمت این نسل از پرچمداران سامسونگ، نسبت به نسل قبل ارزش خرید خواهند داشت؟

نوشته سری گلکسی S22 با تراشه اگزینوس در لیست فروشندگان اروپایی دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code