اوپو Reno 6 Lite با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ رسماً معرفی شد
1 min read

اوپو Reno 6 Lite با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ رسماً معرفی شد

بیست و هفتم می ۲۰۲۱ (ششم خرداد ۱۴۰۰) بود که اوپو از سری رینو ۶ رونمایی کرد. هم اکنون اوپو Reno 6 Lite با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ در مکزیک به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی این شرکت معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید تا به مشخصات میان رده جدید اوپو بپردازیم.

اوپو Reno 6 Lite با قیمت حدود ۴۰۰ دلار رونمایی شد

ابتدا به سراغ صفحه نمایش اوپو Reno 6 Lite می‌رویم. این دستگاه بر خلاف بسیاری از تلفن های هوشمند مقرون به صرفه از یک پنل AMOLED با رزولوشن FullHD+ بهره می‌برد. صفحه نمایش این دستگاه اندازه ۶.۴۳ اینچی داشته و از رفرش ریت ۶۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برخی از میان رده های شیائومی، علیرغم استفاده از نمایشگر AMOLED، اما از سنسور اثرانگشت خازنی بر روی دکمه پاور استفاده می‌کنند.

Oppo Reno 6 Lite

اوپو رینو ۶ لایت از سنسور اثرانگشت درون صفحه نمایش برخوردار است. با آنکه گزارش EqualLeaks اشاره ای به نوع سنسور اثر انگشت به کار گرفته شده در این دستگاه نمی‌کند، اما انتظار داریم که اوپو به سراغ سنسوری اپتیکال رفته باشد. همان طور که در ابتدا اشاره شد، می‌دانیم که با دستگاهی اقتصادی روبرو هستیم و بنابراین نباید انتظار خیلی زیادی از آن داشته باشیم. با وجود عملکرد مناسب این تلفن هوشمند در بخش نمایشگر، اما اوپو برای رینو ۶ لایت به تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ اکتفا کرده است.

Oppo Reno 6 Lite

در ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این دستگاه می‌توان سه لنز را مشاهده کرد. سنسور دوربین اصلی دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.7 است. همچنین دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو نیز، مجموعه دوربین های رینو ۶ لایت را کامل می‌کنند. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و از دیافراگم نه چندان باز f/2.4 بهره مند است. با وجود کاستی هایی در بخش پردازشگر، اوپو Reno 6 Lite اما در بخش باتری نیز جذاب ظاهر شده است. میان رده جدید اوپو از یک باتری پر ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ وات بهره می‌برد.

Oppo Reno 6 Lite

تنها یک نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. رم به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند، از نوع LPDDR4X بوده و حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 2.1 است. با آنکه چند وقتی از معرفی اندروید ۱۲ می‌گذرد، اما جدیدترین گوشی هوشمند اوپو به طور پیش‌فرض با رابط کاربری ColorOS 11 و اندروید ۱۱ به دست کاربران خواهد رسید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به ضخامت ۷.۹۵ میلی متری، وزن ۱۷۵ گرمی و پشتیبانی از ۵ گیگابایت حافظه رم مجازی اشاره کرد.

سه گوشی Reno 6 اوپو، Reno 6 Pro و Reno 6 Pro Plus رسماً معرفی شدند

اوپو Reno 6 Lite در دو رنگ نقره ای رنگین کمانی و مشکی قابل تهیه خواهد بود. برای این تلفن هوشمند برچسب قیمتی ۸,۷۹۹ پزوی مکزیک (معادل ۴۳۳ دلار آمریکا) در نظر گرفته شده است. نظر شما درباره میان رده جدید اوپو چیست؟ آیا با قیمت حدود ۴۰۰ دلاری، این دستگاه ارزش خرید دارد؟

نوشته اوپو Reno 6 Lite با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code