احتمالا توان شارژر گلکسی A53 سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ ناامیدکننده باشد

شاید بیراه نباشد که سری Galaxy A5x را شناخته شده‌ترین گوشی غیرپرچمدار سامسونگ بدانیم. دستگاهی که فروش بالایی دارد و در رده قیمتی مهمی ارایه می شود. کم کم به معرفی Galaxy A53 نزدیک می شویم اما شایعات جالبی نداریم. مثلا باید گفت احتمالا توان شارژر گلکسی A53 سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ ناامیدکننده باشد.

شارژر گلکسی A53

گلکسی A53 سامسونگ اخیراً در کارخانه شایعات بوده و به تازگی در لیست های BIS و Geekbench رصد شد. حالا این دستگاه گواهی 3C چین را دریافت کرده است. این لیست جزئیات شارژ گلکسی اِی ۵۳ را نشان می دهد، موضوعی که پیش از این نمی دانستیم.

طبق لیست ثبت شده، سامسونگ گلکسی A53 5G دارای شماره مدل SM-A5360 است. توجه دارید که گویا نخوه کدگذاری محصولات سامسونگ تغییر کرده است.

همچنین این لیست نشان می دهد شارژری که درون جعبه خواهد بود، توان شارژر 15 واتی خواهد داشت. متأسفانه، این لیست حداکثر توان شارژ سریع پشتیبانی شده توسط دستگاه را اما نشان نمی دهد. با این حال انتظار می‌رود که Galaxy A53 در نهایت توان شارژر سریع خود بتواند با شارژر ۲۵ وات شارژ شود. این مثل نسل قبلی خود یعنی گلکسی A52 است. با این حال وقتی با رقبای ۳۳ وات، ۶۷ وات یا حتی ۱۲۰ وات در رده قیمتی مشابه مقایسه می شود، به معنی واقعی کلمه این خروجی ها برای سال ۲۰۲۲ می تواند ناامیدکننده توصیف شود.

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ

احتمالا گلکسی A53 سامسونگ در ۲ مدل اگزینوس و اسنپدراگون عرضه شود

این گوشی قبلاً با تراشه Exynos 1200 دیده شده بود. این چیپست دارای 6 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز و دو هسته دیگر با فرکانس 2.40 گیگاهرتز است. ممکن است تا 8 گیگابایت رم داشته باشد و با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شود.

تراشه معرفی نشده Exynos 1200 در گیک بنچ رؤیت شد

البته که گزارش اخیر نشان داد که این دستگاه ممکن است در یک مدل اسنپدراگون نیز عرضه شود. نسخه اسنپدراگون می تواند برای بازارهای اروپایی باشد و دارای شماره مدل SM-A536B است.

انتظار می رود این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.5 اینچی +FHD عرضه شود. این صفحه نمایش دارای رفرش ریت 120 هرتز است.

در حال حاضر تاریخ معرفی این دستگاه مشخص نیست اما اصلا بعید نیست که در آینده نزدیک درباره این دستگاه بیشتر بشنویم.

نوشته احتمالا توان شارژر گلکسی A53 سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ ناامیدکننده باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code