قیمت آنر Magic V به دلیل محبوبیت بالا، به بیش از ٢,۶٠٠ دلار رسید!
1 min read

قیمت آنر Magic V به دلیل محبوبیت بالا، به بیش از ٢,۶٠٠ دلار رسید!

اولین گوشی منعطف آنر، پر از شگفتی و جذابیت است. اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم که این دستگاه، بهترین محصول آنر تا به امروز بوده است! قیمت آنر Magic V، نسبت به مشخصاتی که ارائه می‌دهد، کاملاً مناسب است. اما به دلیل محبوبیت بالای این دستگاه، شاهد افزایش قیمت باورنکردنی آن هستیم!

قیمت آنر Magic V به حد سرسام آوری رسیده است

آنر از Magic V به عنوان اولین گوشی تاشوی خود پرده برداشت.

آنر Magic V رسماً معرفی شد: ورود طوفانی آنر به بازار گوشی‌های تاشو

به نقل از GizChina، پس از جدایی آنر از کمپانی مادرش هواوی، این کمپانی عملکرد بسیار خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند داشته است. این کمپانی چینی، اولین گوشی منعطف با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 را در جهان معرفی کرد. به همین ترتیب، آنر Magic V در رویداد‌های پیش فروش پلتفرم‌های فروش آنلاین شرکت کرد.

بر اساس گزارشات، تقریباً ٧٠,٠٠٠ نفر به تنهایی در فروشگاه JD، این گوشی پرچمدار را رزرو کرده‌اند! با توجه به قیمت بالای این دستگاه که در حدود ١,۶٠٠ دلار است، محبوبیت آن بسیار بالا است.

به هر حال، محبوبیت این گوشی نه تنها باعث اتفاق مثبتی نشده است، بلکه سبب افزایش قیمت آن نیز شده است. آن طور که گزارش می‌شود، برخی از فروشگاه‌های شخص ثالث، این گوشی را با قیمت ١۶,٩٩٩ یوان (معادل ٢,۶٧٨ دلار آمریکا) و یا حتی بیشتر به فروش می‌رسانند. این موضوع، مربوط به بخش پیش فروش دستگاه است. در نتیجه، با وجود چنین برچسب قیمتی، به هیچ وجه نباید به سراغ چنین فروشگاه‌های سودجویی رفت؛ به هر حال، فروشگاه‌های رسمی و نمایندگی‌های خود آنر، می‌توانند بهترین و منصف‌ترین گزینه‌ها برای خرید شما باشند.

فروشگاه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، از امروز فروش Honor Magic V را آغاز خواهند کرد. البته باید خاطرنشان کنیم که با توجه به انبوه مشتریان این دستگاه، خریداری آن طی امروز، بسیار سخت خواهد بود.

افزایش قیمت آنر Magic V می‌تواند با افزایش موجودی آن در بازار طی روزهای آتی، خنثی شود. اما به هر حال، فعلاً خرید این گوشی یک کار سخت به شمار می‌رود. آنر Magic V در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و نارنجی روانه بازار می‌شود. رنگ نارنجی این گوشی، قاب پشتی از جنس چرم را داراست. دو رنگ دیگر نیز از بدنه شیشه‌ای برخوردار هستند.

برای مرور، Honor Magic V از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌کند. نمایشگر داخلی و بیرونی این گوشی، به ترتیب دارای اندازه ٧.٩ و ۶.۴۵ اینچی هستند. این گوشی با رابط کاربری MagicUI 6.0 بر پایه اندروید ١٢ ارائه می‌شود. دوربین اصلی سه گانه آن، متشکل از سنسورهای ۵٠+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی آمنی ویژن است. همچنین دو دوربین سلفی ۴٢ مگاپیکسلی این پرچمدار را همراهی می‌کنند. در نهایت، باتری ۴,٧۵٠ میلی آمپر ساعتی انرژی بخش این مجموعه است که به واسطه شارژر ۶۶ واتی، پر می‌شود.

نظر شما در مورد این افزایش قیمت آنر Magic V چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این دستگاه هستید؟

نوشته قیمت آنر Magic V به دلیل محبوبیت بالا، به بیش از ٢,۶٠٠ دلار رسید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code